تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759033
شناسه : 3759033
تاریخ :
۴۲ طرح راهداری در خراسان شمالی به بهره‌برداری می‌رسد اقتصاد ایران: بجنورد_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از بهره برداری ۴۲ طرح راهداری با صرف بیش از ۳۷۱ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۴۲ پروژه راهداری شامل احداث و روکش راه‌های روستایی و فرعی، رفع نقاط پر تصادف، روشنایی، هوشمندسازی جاده‌ای و بهسازی و روکش حفاظتی راه‌های اصلی و شریانی با صرف ۳۷۱ میلیارد و ۷۹۳ میلیون تومان اعتبار در ایام هفته دولت در خراسان شمالی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: بهسازی و روکش آسفالت حفاظتی راه‌های اصلی و شریانی به طول ۸۳.۸ کیلومتر با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار در محورهای بجنورد - جنگل گلستان، چمن بید - گرمه، محورهای شریانی حوزه استحفاظی شهرستان‌های شیروان، فاروج و بجنورد و محور جاجرم - سنخواست - اسفراین در هفته دولت قابل افتتاح است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی بیان کرد: بهره برداری از ۱۱.۶ کیلومتر احداث راه‌های روستایی با هزینه ۵۸ میلیارد تومانی را از دیگر پروژه‌ها برشمرد و اظهار کرد: روکش ۶۸.۵ کیلومتر راه فرعی و روستایی با ۱۳۷ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان‌های مختلف استان به بهره برداری می‌رسد.

مشتری ادامه داد: ۹ دستگاه دوربین نظارت تصویری با ۱۲ میلیارد و ۶۲۲ میلیون تومان اعتبار در راستای هوشمندسازی جاده‌ای همچنین ۵.۶۴۸ کیلومتر سیستم روشنایی با ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار بهره برداری می‌شود.

مشتری تصریح کرد: رفع ۹ نقطه پر تصادف با ۱۱۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان اعتبار شامل یک نقطه پر تصادف در تقاطع روستای مملجه، یک نقطه پر تصادف در تقاطع روستای بدارنلو، ۳ نقطه پر تصادف در دوربرگردان باباامان - تقاطع حمید و ۴ نقطه پر تصادف در دوربرگردان و ورودی مسکن مهر و روستای نجف آباد از اقدامات دیگر این اداره کل است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.