تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759030
شناسه : 3759030
تاریخ :
راه اندازی گروه‌های جهادی پزشکی اقدام بسیار خوبی در استان است اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی گفت: با راه اندازی گروه‌های جهادی پزشکی به ویژه دندانپزشکی اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدوی ظهر شنبه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با تبریک روز پزشک و خداقوت به کارکنان این مجموعه، گفت: در یک سال گذشته علی‌رغم تمامی مشکلات حوزه سلامت، همه کمبودها و کمی اعتبارات حوزه بهداشت و درمان، اما با درایت، تلاش‌های و پیگیری‌های شما عزیزان در استفاده درست از تمامی ظرفیت‌ها، بخش بسیاری از مشکلات به خوبی پشت سر گذاشته شد که قابل تقدیر است.

سردار مهدوی با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های رئیس و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، جامعه پزشکان و کادر درمان استان، گفت: یکی از عوامل اصلی امید آفرین و محسوس در بین مردم، اقدامات عام‌المنفعه در حوزه سلامت و درمان جامعه است.

وی افزود: به ویژه در دو سال اخیر با راه اندازی گروه‌های جهادی پزشکی به ویژه دندانپزشکی اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفته و امید است که این امر همچنان ادامه دار باشد.

وی ضمن اشاره به تجهیز مجموعه درمانگاه شهدا در مرکز استان به یونیت‌های مجهز دندانپزشکی جهت استفاده عموم مردم از یکسال گذشته تا کنون، افزود: بیش از ۹۵ درصد ظرفیت درمانگاه شهدا برای استفاده عموم مردم برنامه ریزی و بهره برداری شده است.

سردار مهدوی ادامه داد: امیدواریم با حضور وزیر جدید بهداشت و درمان و وعده‌های مثبت وی، به‌زودی شاهد رفع مشکلات حوزه سلامت و درمان، پرداخت معوقات پرستاران و کادر درمان در استان و کشور باشیم که در انگیزه این عزیزان برای ادامه فعالیت در این حوزه خدشه وارد نشود.

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج استان برای همکاری همه جانبه با دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و استان آمادگی کامل دارد تا در کنار یکدیگر در پیشبرد اهداف حوزه سلامت شاهد اتفاقات خوبی باشیم.