تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3759027
شناسه : 3759027
تاریخ :
بورسیه ۲۷ مهارت‌آموز ساکن مناطق کم‌برخوردار توسط اسنپ اقتصاد ایران: اسنپ به یاد یکی از همکاران فقیدش با همکاری موسسه کاریار در طرح مهارت‌آموزی به ساکنان مناطق کم‌برخوردار مشارکت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

روابط عمومی اسنپ اعلام کرد: «در این طرح ۲۷ مهارت‌آموز برای شرکت در دوره‌ تخصصی نرم‌افزار Power BI توسط اسنپ بورسیه شدند. علاوه بر این، دو نفر از متخصصان اسنپ در حوزه‌ دیتا از مدرسان این دوره بودند. ارزش بورسیه‌ ۲۷ مهارت‌آموز این دوره ۱۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.»

اسنپ تلاش کرد علاوه بر تامین مالی این دوره و مشارکت در آموزش، برای ورود به بازار کار حرفه‌ای نیز کنار مهارت‌آموزان باشد. در نهایت تعدادی از مهارت‌آموزهای این دوره در شرکت اسنپ‌فود مشغول به کار شدند.

با نام و یاد رضا فیض‌آزاد

اسنپ در ۲۷ آبان ۱۴۰۱ رضا فیـض‌آزاد، یکی از متخصصان خود، را از دسـت داد. برای گرامی‌داشت یاد و خاطر او اسنپ مجموعه‌ای از اقدامات، از جمله برگزاری دوره‌ آموزش تخصصی برای مناطق کم‌برخوردار و ساخت مدرسه در منطقه‌ صفر مرزی، را انجام داد.

مهارت‌آموزی معطوف به اشتغال

تیم منابع انسانی اسنپ طرح آموزش آنلاین ۲۷ مهارت‌آموز ساکن مناطق کم‌برخوردار را با همکاری موسسه‌ کاریار در بهمن ۱۴۰۲ شروع کرد. این دوره در نیمه‌ تیر ماه ۱۴۰۳ به پایان رسید.

در این دوره‌ آنلاین تلاش شد مهارت‌آموزان علاوه بر یادگیری یک تخصص با شرکت در کارگاه‌های جانبی، جلسات حل تمرین و مربیگری (منتورشیپ) ماهانه برای ورود به بازار کار آماده شوند. مدت زمان برگزاری این دوره آموزشی ۶۴ ساعت بود.

ساخت مدرسه در نقطه‌ صفر مرزی

اسنپ پیش از این گزارش داده بود: «به نام رضا، مدرسه‌‌‌‌ای در یکی از روستاهای کم‌برخوردار استان آذربایجان غربی ساخته شده است. این مدرسه‌ که در روستای بلسور علیا با جمعیت بالغ بر ۵۰۰ نفر در نقطه‌ صفر مرزی واقع شده فضایی برای تحصیل ۱۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر ساکن روستا در مقطع ابتدایی فراهم کرده است. اسنپ هزینه‌‌ احداث این مدرسه را به مبلغ ۲ میلیارد تومان تامین کرد و ساخت آن را با زیربنای ۱۵۷ مترمربع به مجمع خیرین مدرسه‌ساز سپرد. این مدرسه‌ در مقطع ابتدایی و در دو شیفت صبح و عصر و به صورت مختلط از آبان ۱۴۰۲ شروع به فعالیت کرده است.»