تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3759026
شناسه : 3759026
تاریخ :
پاور استیشن انکر هم برق خانه را تأمین می‌کند، هم خودروهای برقی را شارژ می‌کند اقتصاد ایران: انکر باتری قابل حملی را معرفی کرده است که به‌راحتی از پس تأمین برق خانه‌ها بر می‌آید و می‌تواند خودروهای برقی را هم شارژ کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

پاور استیشن قابل حمل SOLIX F3800 انکر با برچسب قیمتی ۲۶۹۹ دلار به‌راحتی می‌تواند برق خانه‌ها را تأمین و حتی خودروهای الکتریکی را نیز شارژ کند. این دستگاه، یک باتری ۳۸۴۰ وات ساعتی دارد که ظرفیتش به اندازه‌ی ۴۵۰ بار شارژ یک گوشی هوشمند است. یک یخچال معمولی با استفاده از پاور استیشن مذکور تقریباً ۱۵ ساعت و یک کولر ۳٫۷ ساعت کار می‌کند.

به گفته‌ی انکر، پاور استیشن SOLIX F3800 در حالت ۱۲۰ و حتی ۲۴۰ ولت می‌تواند تا ۶۰۰۰ وات توان خروجی داشته باشد. این مقدار از توان، تقریباً برای کارکرد برای هر وسیله‌ی برقی کافی است؛ البته برای داشتن توان‌ شارژ بالاتر می‌توانید از دو دستگاه همزمان استفاده کنید. پاور استیشن مذکور از پورت‌های NEMA 14-50 و L14-30 برای تأمین مستقیم برق RV یا EV بهره می‌برد.

مقاله‌های مرتبط
  • این ژنراتور خورشیدی برق یک ماه خانه شما را تامین می‌کند
  • مگاپیکسل: یک توربین بادی که می‌تواند برق 6000 خانه را تامین کند

پاور استیشن انکر پورت‌های دیگری هم دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ۶ خروجی AC، سه درگاه USB-C و یک سوکت برای خودرو اشاره کرد. پاور استیشن SOLIX F3800 با برق خارج از شبکه نیز قابل شارژ است و از حداکثر شارژ خورشیدی ۲۴۰۰ وات پشتیبانی می‌کند و همچنین با استفاده از بلوتوث و وای فای نیز می‌توان روی وضعیت باتری دستگاه نظارت کرد.