تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759021
شناسه : 3759021
تاریخ :
دمای اصفهان تغییر محسوسی ندارد/ احتمال رگبار در مناطق غربی استان اقتصاد ایران: اصفهان- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: دمای هوا در بیشتر مناطق این استان طی ۲۴ ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مینا معتمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: امروز بادرود از توابع شهرستان نطنز با بیشینه دمای ۴۴ درجه سلسیوس بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان است و بویین میاندشت با کمینه دمای ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر خنک‌ترین منطقه طی ساعات بامداد یکشنبه پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، بیشینه دمای کلانشهر اصفهان نیز در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۰ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دمای آن بامداد فردا به ۲۲ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه تا پایان هفته جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است، خاطرنشان کرد: آسمان بیشتر مناطق طی این مدت به صورت کمی ابری خواهد بود و در ساعات عصر و شب گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید را انتظار داریم که در نیمه شرقی و مناطق مستعد گاهی با گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا همراه است.

به گفته معتمدی، در نیمه غربی اصفهان در ساعات عصر و شب به ویژه برای روز یکشنبه رگبار و رعدوبرق به صورت محلی و نقطه‌ای پیش بینی می‌شود.