تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3759016
شناسه : 3759016
تاریخ :
عرضه قسطی کامیون با انواع کاربری اقتصاد ایران: عصر خودرو- بسیاری از افرادی که به دنبال خوداشتغالی هستند ولی سرمایه کافی برای راه اندازی کسب و کاری برای خودشان ندارند اما شرکت بهمن دیزل راهی برای رانندگان جویای کار طراحی کرده تا افراد جویای کار و علاقمند به رانندگی تجاری بتوانند به درآمدی پایدار و مطمئن دست یابند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت بهمن دیزل به تازگی کامیون فورس 6 تن کابین خوابدار و 12 تن را با انواع کاربری به فروش می‌رساند و خریداران می‌توانند کامیون فورس 6 تن کابین خوابدار را با انواع کاربری یخچالدار، مسقف فلزی حمل نوشابه، مسقف فلزی، مسقف چادری بغلدار بازشو فلزی، مسقف ایزوله، بغلدار فلزی باشو، باری چوبی با روکش فلزی، باری فلزی به صورت قسطی عرضه می‌کند.

به همین ترتیب برای کسانی که متقاضی کامیون فورس 12 تن هستند انواع کاربری مسقف فلزی، مسقف چادری، مسقف ایزوله، بغلدار فلزی باشو، باری چوبی با روکش فلزی، باری فلزی را عرضه می‌کند.

در این طرح فروش فرصت‌های زیادی از رانندگی تجاری در شرکت‌های بزرگ و کوچک پخش برای جویندگان کار فراهم شده و بهمن دیزل با همکاری بانک تجارت شرایط فروش قسطی را فراهم کرده است. میزان پیش‌پرداخت 60 درصد و مابقی مبلغ در 30 قسط دریافت می‌شود.

فرصت خرید محصولات این بخشنامه از روز پنجشنبه یکم شهریور آغاز و تا ساعت 16:00 روز یکشنبه 25 شهریور 1403 یا تکمیل ظرفیت ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های بهمن دیزل نسبت به خرید اقدام کنند.

بهمن دیزل خودروی خریداران را هفته آخر مهر 1403 ( یا 45 روز پس از تایید بانک تجارت و تکمیل پرونده) تحویل می‌دهد.