تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3758969
شناسه : 3758969
تاریخ :
الرشق: هیئت سیاسی حماس امروز به قاهره سفر می‌کند اقتصاد ایران: یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) از سفر هیئت سیاسی این جنبش به ریاست خلیل الحیه به قاهره خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) امروز شنبه از سفر هیئت سیاسی این جنبش به ریاست خلیل الحیه به قاهره خبر داد.

این عضو دفتر سیاسی حماس افزود که این سفر به دعوت مصر و قطر برای شنیدن نتایج مذاکرات انجام شده است.

در همین راستا «اسامه حمدان» از رهبران ارشد جنبش حماس امروز طی سخنانی درباره مذاکرات اخیر مربوط به آتش بس غزه و تداوم مانع تراشی‌های رژیم صهیونیستی در مسیر رسیدن به توافق، اعلام کرد که ما بر موضع خود در رد تداوم سیطره صهیونیست‌ها بر محور فیلادلفیا (صلاح الدین)، نتساریم و گذرگاه رفح تاکید داریم.

حمدان اظهار داشت: مقاومت خواستار اقدامات عملی برای اجرای پیشنهاد آتش بسی است که قبلاً روی آن توافق شده بود، نه مذاکرات بیشتر و ما هنوز پاسخ و موضع نهایی رژیم صهیونیستی را نشنیده‌ایم.

این مسئول حماس تاکید کرد: ما دریافت اطلاعات از رسانه‌ها را نمی‌پذیریم و به میانجی‌ها اطلاع داده‌ایم که منتظریم از آنها بشنویم که رژیم اشغالگر با آنچه که اعلام شد، موافق است یا نه. در این زمینه تماس‌هایی در حال انجام است تا اطلاعات نهایی را کسب کنیم.

انتهای پیام/