تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758958
شناسه : 3758958
تاریخ :
افتتاح ۶ پروژه عمرانی و خدماتی همزمان با هفته دولت در صومعه سرا اقتصاد ایران: صومعه سرا- فرماندار صومعه سرا گفت: همزمان با دومین روز از هفته دولت ۶ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار حدود ۳۶ میلیارد تومان در صومعه سرا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اسفندیار جوشن در حاشیه افتتاحیه‌های دومین روز از هفته دولت در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و خدمت اظهار کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای و خدمات نظام و دولت به مردم است.

وی افزود: همزمان با هفته دولت امروز ۶ پروژه عمرانی و خدماتی شامل پروژه‌های حوزه برق در بخش مرکزی، دو واحد مسکن محرومین (کمیته امداد صومعه سرا و بهزیستی)، دو طرح اشتغالزایی (بهزیستی و فنی حرفه‌ای)، افتتاح روکش آسفالت فومن- پونل به بهره برداری رسید.

جوشن با تاکید بر اینکه برای بهره برداری از این پروژه‌ها حدود ۳۶ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است، اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۲ نفر اشتغال موقت و ۷ دائم ایجاد شده است.

گفتنی است، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و افتتاح آثار هنرهای تجسمی از دیگر برنامه‌های دومین روز هفته دولت در صومعه سرا بوده است.