تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3758949
شناسه : 3758949
تاریخ :
استقرار بیش از ۶۰۰۰ نیروی مرزبانی در گذرگاه‌های مرزی اقتصاد ایران: فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به استقرار بیش از ۶ هزار نیروی مرزبانی در گذرگاه های مرزی گفت: به دلیل فراهم شدن زیرساخت‌ها از جمله هوش مصنوعی، حسگرها و رادارهای ساحلی به ویژه پهپادها نیروهای ما در یگان های مرزی مستقر هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمد علی گودرزی؛ فرمانده مرزبانی فراجا در حاشیه بازدید از مرزهای استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش مجموعه انتظامی کشور و مرزبانان غیور و خدمتگزار، زمینه های لازم برای تردد آسان و بدون مشکل زائران در مرزها انجام شده است و امنیت پایدار در مرزهای هشت گانه تردد زائران اربعین برقرار  است.

سردار گودرزی با اشاره به انجام دیپلماسی های مرزی که یکی از وظایف ذاتی فرماندهی مرزبانی فراجا است، گفت: فرماندهی مرزبانی با انجام دیپلماسی فعال و لحظه ای در ایام اربعین حسینی موجبات تردد سهل و خوشایند زائران را فراهم کرده است و در اینجا لازم میبینم از همکاری های مرزبانان کشور دوست و برادر عراق کمال تقدیر را داشته باشم.

وی با بیان اینکه مرزبانان با تمام توان در حال خدمات رسانی به زائران اربعین امام حسین (ع) هستند، گفت: نیروهای مرزبانی به عنوان چشمان همیشه بیدار در حال حراست از کیان ایران اسلامی هستند و تا آخرین نفر در نقطه صفر مرزی زائران را بدرقه می کنند و همچنین در حین ورود به کشور، مرزبانان اولین کسانی هستند که به استقبال زائران می روند.

فرمانده مرزبانی فراجا در بخش دیگری از سخنانش گفت:  به جهت ارتقاء ضریب امنیتی در مرزهای مشترک با کشور عراق گشت های همزمان میان مرزبانان دو کشور در حال انجام است و به لطف خداوند متعال تا به امروز مورد ضد امنیتی در مرزها مشاهده نشده است که این نشان از اشراف اطلاعاتی و عزم مرزبانان در ارتقاء امنیت پایدار در منطقه است.

سردار گودرزی در پایان با اشاره به حضور بیش از شش هزار نفر از نیروهای مرزبانی در گذرگاه های مرزی و خدمات رسانی و کمک در تسهیل تردد زائران گفت: به دلیل فراهم شدن زیرساختها از جمله فعال شدن حسگرها، رادارها به ویژه پهپادها  و هوشمندسازی در مرزها امنیت خوبی برقرار است.

انتهای پیام/