تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758938
شناسه : 3758938
تاریخ :
سرویس دهی ناوگان حمل و نقل مشهد در روز اربعین رایگان است اقتصاد ایران: مشهد- معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: سرویس دهی ناوگان مترویی و اتوبوس‌رانی در روز اربعین رایگان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، پوریا محمدیان اظهار کرد: به منظور تسهیل تردد زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در روز اربعین و شرکت در آئین عزاداری طبق مصوبه شورای شهر، سرویس دهی مترو در خطوط یک و ۲ صلواتی است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین زمان سرویس دهی این ناوگان به مدت ۲ ساعت افزایش می‌یابد از این رو قطار شهری فردا از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ سرویس دهی خواهد کرد.

وی گفت: سرویس دهی خطوط اتوبوس منتهی به حرم رضوی در خطوط ۸۰۰، ۸۰۱، ۸۰۲، ۸۳۰، ۸۳۱، ۱۲، ۵۰، ۶۲، ۸۲، ۸۶ و ۲۱۰ فردا چهارم شهریور ماه رایگان است.

محمدیان افزود: خطوط اتوبوس منتهی به حرم مطهر رضوی با ۴۱۰ دستگاه اتوبوس از امشب تا پایان روز اربعین تقویت می‌شود و به زائران و مجاوران سرویس دهی خواهند کرد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد اظهار کرد: همچنین با توجه به موج بازگشت زائران اربعین از کشور عراق، برنامه‌ریزی لازم برای انتقال زائران از مرز چذابه به نزدیک‌ترین نقطه به پارکینگ‌های این مرز انجام شده و کاروان حمل و نقل خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد با به‌کارگیری ۱۲۵ دستگاه اتوبوس و ۴۰۰ نیروی انسانی از روز ۲۳ مردادماه، خدمت‌رسانی خود به زائران اربعین را آغاز کرده است.