تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758937
شناسه : 3758937
تاریخ :
«شور عاشقی» در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی اکران می‌شود اقتصاد ایران: زنجان-مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از اکران «شور عاشقی» در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن اسلامی از استقرار ۹۰ موکب در مسیر پیاده‌روی خبر داد و اظهار داشت: این مواکب خدمات فرهنگی و پذیرایی ارائه خواهند داد و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان نیز در قالب موکب در این مسیر مستقر و اقلام فرهنگی توزیع خواهد کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از اکران عمومی فیلم «شور عاشقی» در مزار شهدای گمنام زنجان خبر داد و گفت: این فیلم امشب و فردا شب بعد از نماز مغرب و عشا از طریق سینما سیار برای عموم مردم و جاماندگان اربعین اکران خواهد شد.

وی گفت: پیش بینی می شود در هر سانس ۲ هزار نفر به تماشای این فیلم بنشینند.اسلامی ادامه داد: همچنین اعضای کانون‌های مجری طرح قرارگاه شهید آوینی «نشاط و تعالی مسجد و محله» در رشته‌های قرآن، تئاتر کاغذی و سرود در مسیر جاماندگان اربعین مستقر و خدمات فرهنگی ارائه خواهند داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با یادآوری اینکه زیارت اربعین از صبح تا اذان ظهر هر ۲ ساعت یکبار در جوار مزار شهدای گمنام قرائت خواهد شد، تصریح کرد: در وقت بعدازظهر تا اذان مغرب نیز زیارت اربعین هر ساعت تلاوت می‌شود.

وی گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین فردا یکشبنه از ساعت ۸ با تلاوت آیات قرآن کریم و قرائت زیارت اربعین از سد خاکی گاوازنگ آغاز و تا مزار شهدای گمنام انجام خواهد شد.