تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3758914
شناسه : 3758914
تاریخ :
طارمی جانشین لائوتارو در ترکیب اصلی بازی امشب اینتر اقتصاد ایران: مهاجم ایرانی اینتر در بازی امشب با لچه جانشین کاپیتان این تیم در ترکیب اصلی خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر در حالی از ساعت 22:15 امشب (شنبه - به وقت تهران) در چارچوب هفته دوم سری A ایتالیا پذیرای لچه خواهد بود که لائوتارو مارتینس به دلیل مصدومیت جزئی به احتمال زیاد این بازی را از دست می‌دهد. بر همین اساس سیمونه اینزاگی قصد دارد مهاجم ایرانی‌اش را جانشین کاپیتان آرژانتینی در ترکیب اصلی نراتزوری کند.

طبق گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» چاپ میلان؛ لائوتاروی 27 ساله که از ناحیه عضله نزدیک‌کننده دچار کوفتگی شده، روز گذشته (جمعه) تمرین نکرد. مصدومیت ستاره آرژانتینی اینتر جدی به نظر نمی‌رسد اما قطعاً مقابل لچه از ابتدا به میدان نخواهد رفت، با این حال سیمونه اینزاگی قصد دارد امروز وضعیت او را بررسی کند تا ببیند که آیا می‌تواند او را به عنوان ذخیره در بازی امشب با لچه روی نیمکت داشته باشد یا خیر.

در ادامه این گزارش آمده است؛ با این شرایط؛ حضور مهدی طارمی در ترکیب اصلی اینتر برای بازی امشب تضمین شده است و او می‌تواند اولین بازی رسمی‌اش در ترکیب نراتزوری را تجربه کند. او زوج مارکوس تورام خواهد بود.

طارمی 32 ساله هفته پیش در بازی اول اینتر در فصل جدید سری A ایتالیا، دیداری که با تساوی 2-2 پایان یافت، در دقیقه 75 به جای هاکان چالهان‌اوغلو وارد زمین شد و اولین بازی رسمی‌اش را برای اینتر انجام داد. مهاجم ایرانی اینتر در دقیقه 82 روی گل دوم اینتر که توسط مارکوس تورام به ثمر رسید، تأثیرگذار بود، هر چند در نهایت تیم‌شان با دریافت گل در وقت‌های تلف شده برتری‌شان را از دست دادند.

ترکیب احتمالی اینتر برای بازی امشب با لچه از دید «اسکای اسپورت» به شرح زیر است:

مهدی طارمی , تیم فوتبال اینتر , سری A , سیمونه اینزاگی , لائوتارو مارتینس ,

انتهای پیام/