تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758907
شناسه : 3758907
تاریخ :
۷ پروژه بهداشت و درمان در شهرستان گناوه افتتاح و اجرا می‌شود اقتصاد ایران: گناوه- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هفت پروژه حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان با اعتباری بالغ‌بر ۵۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌زمان با هفته دولت مرکز خدمات جامع سلامت محمدی، پانسیون‌های مرکز محمدی، پانسیون پزشکان در مرکز بندر ریگ، ۲ پایگاه سلامت در شهر جهت اجرای برنامه سلامت خانواده شهری و نظام ارجاع افتتاح می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: همچنین در همین هفته؛ عملیات اجرایی پانسیون ۶ واحدی پزشکان و ساختمان MRI آغاز و از دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) رونمایی خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر پروژه‌های گفته‌شده، عملیات اجرایی توسعه آزمایشگاه مرکزی شهرستان با مساحت ۳۴۰ مترمربع و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال تا پایان شهریور سال جاری آغاز و پانسیون ۶ واحدی متخصصان بیمارستان که سال‌های قبل عملیات اجرایی آن آغازشده بود نیز تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های عمرانی و تجهیزاتی در ارتقا سطح سلامت جامعه، بیان کرد: برای تأمین سلامت در همه ابعاد باید زیرساخت‌های سلامت تقویت شود و مردم دسترسی مناسبی به خدمات سلامت داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این پروژه‌ها در رسیدن به دسترسی عادلانه که هدف اصلی حوزه سلامت است نزدیک‌تر شویم.

وی افزود: پروژه‌هایی که در این هفته افتتاح، آغاز عملیات اجرایی و رونمایی می‌شوند با اعتباری بالغ‌بر ۵۵۰ میلیارد ریال احداث و آماده جهت ارائه خدمت به همشهریان شده است