تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3758897
شناسه : 3758897
تاریخ :
شرکت Valve بازی DeadLock را معرفی کرد؛ مالتی‌پلیری که در ابتدای مسیر توسعه قرار دارد اقتصاد ایران: Deadlock فقط روی سیستم‌های مجهز به پردازنده و سیستم‌عامل ۶۴ بیتی اجرا می‌شود و کامپیوترهای ضعیف‌تر، شانسی برای اجرای این بازی ندارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

چند ماهی است که شایعات مختلفی درباره‌ی Deadlock، بازی جدید استودیو Valve به گوش می‌رسد؛ شایعاتی که این استودیو واکنشی در تأیید یا رد آن‌ها از خود نشان نداد؛ اما حالا اوضاع فرق می‌کند.

استودیو Valve به‌عنوان توسعه‌دهنده و ناشر بازی Deadlock، با ایجاد یک صفحه‌ی استیم از Deadlock، اعلام کرد که این بازی در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد و در حال حاضر، صرفاً از طریق دعوت‌نامه‌ی ارسال‌شده از سوی بازیکنان تست‌کننده‌ی بازی، می‌توانید آن را امتحان کنید.

در صفحه استیم بازی Deadlock به‌جز یک تصویر متحرک و این نکته که بازی صرفاً روی سیستم‌های مجهز به پردازنده و سیستم‌عامل ۶۴ بیتی اجرا می‌شود، جزئیات خاص دیگری از Deadlock وجود ندارد.

جزئیات بازی جدید شرکت ولو از زمان انتشار خبر تولید آن تا به امروز، به‌صورت یک راز باقی مانده است و گاهی اوقات، صرفاً اطلاعات محدودی از آن اعلام می‌شود. به‌طور مثال، در ماه می ۲۰۲۴ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳) اطلاعاتی از آزمون‌های تست این بازی منتشر شد.

در ماه آگوست ۲۰۲۴ (مرداد و شهریور ۱۴۰۳) نیز ولو اعلام کرد که ده‌ها هزار نفر توانستند به لطف دعوت‌نامه‌های دریافتی از سوی بازیکنان تست‌کننده‌ی Deadlock، این بازی را امتحان کنند. آن دسته از بازیکنانی که شانس دریافت دعوت‌نامه را ندارند نیز می‌توانند از طریق تماشای بازی استریمرهایی مانند Shroud، با عنوان جدید استودیو ولو بیشتر آشنا شوند.

مقاله‌های مرتبط
  • بازی Monument Valley 3 تا پایان ۲۰۲۴ برای iOS و اندروید منتشر می‌شود
  • بازی Borderlands 4 در سال ۲۰۲۵ برای پی‌سی و کنسول‌های نسل نهمی منتشر می‌شود [تماشای تیزر]

بازی Deadlock، یک مالتی‌پلیر امیدوارکننده به نظر می‌رسد و می‌تواند به یکی از بازی‌های بزرگ استودیو ولو تبدیل شود و در کنار عناوینی مانند Counter-Strike و Dota 2 قرار گیرد؛ اما از طرفی، این احتمال وجود دارد که سرنوشتی مشابه Artifact در انتظارش باشد. به‌هرحال، الان برای هر نتیجه‌گیری‌ای زود است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که گیمرها پس از انتشار بازی در مورد آن چه نظری خواهند داشت.