تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758894
شناسه : 3758894
تاریخ :
مسیر خدمتگزاری شهدای خدمت به الگویی برای مدیران تبدیل شود اقتصاد ایران: بیجار- فرماندار بیجار گفت: شهدا الگوی واقعی خدمت به مردم هستند و مسیر خدمتگزاری شهدای خدمت و شهیدان رجایی و باهنر باید به الگویی برای خدمتگزاری مدیران تبدیل شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان صبح شنبه در آئین غبار روبی گلزار مطهر شهدا ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: الگوی واقعی ما برای خدمت به مردم شهدا و به ویژه شهید رجایی و باهنر هستند و در این میان شهدای خدمت نیز مخلصانه و در راستای خدمت به مردم جان خود را فدا کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت افزود: این شهدا در راه خدمت به مردم به شهادت رسیدند و شهید خدمت شدند که این افتخار بسیار بزرگی است که نصیب آنها شد و این راه و مسیر خدمت گزاری باید به الگویی برای مدیران تبدیل شود.

محبیان اضافه کرد: امسال پروژه‌های متعددی به بهره برداری خواهد رسید و برخی از پروژه‌ها به پیشرفت ۹۷ درصدی رسیده‌اند.

وی اعلام کرد: در سال گذشته ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان داشتیم و به میزان همین عدد از اعتبارات ملی در شهرستان بیجار هزینه شده و به پروژه‌های خوبی در شهرستان بیجار رسیده است که امسال به افتتاح می‌رسد.

وی ادامه داد: اینها علاوه بر ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی و تبصره ۱۶ و ۱۸ و اعتباراتی که در سفر وزیر کشور به واحدهای فعال صنعتی تسهیلات اختصاص پیدا کرد.

وی عنوان کرد: امیدواریم این تسهیلات ادامه پیدا کند تا جهش تولید را داشته باشیم و شعار سال هم محقق شود.

شعار جهش تولید در بیجار رقم خورد

فرماندار بیجار اضافه کرد: سال جاری در حوزه کشاورزی پیام جهش تولید در بیجار رقم خورد و میزان تولید گندم از حد نصاب سال گذشته هم عبور کرد.

وی ادامه داد: این میزان تولید علی رغم کاهش بارندگی‌ها به نسبت مشابه سال گذشته بود اما با توجه به فعالیت کشاورزان و تمهیدات اتخاذ شده تولید گندم رشد بسیار خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: امیدواریم دولت در پرداخت بهای گندم اقدامات لازم را داشته باشد و مطالبات کشاورزان پرداخت شود.

فرماندار بیجار به دیگر برنامه‌های اجرایی هفته دولت اشاره کرد و بیان داشت: اعزام اردوهای جهادی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم عزاداری و سینه زنی از جانبازان تا میدان سراب پیاده روی و مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به سمت حمزه عرب برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: میز خدمت نیز با حضور مدیران در فرماندار برگزار می‌شود و مردم چهره به چهره با مدیران به رفع مشکلات می‌پردازند.