تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758852
شناسه : 3758852
تاریخ :
هوای گرم طی هفته جاری در اردبیل ماندگار است اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی هفته جاری، جو استان پایدار با هوای نسبتاً گرم خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ماندگاری هوای گرم و جو پایدار طی هفته جاری در استان اردبیل، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی آسمان در غالب ساعات صاف همراه با وزش باد گاهی با سرعت تند تا نسبتاً شدید به ویژه در مناطق مرکزی پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به سرعت وزش باد در بعضی ساعات رخداد گردوخاک محلی دور از انتظار نیست، گفت: دمای هوا تغییرات قابل توجهی نخواهد داشت ولی در مناطق شمالی و شهرستان کوثر شاهد تداوم هوای کاملاً گرم خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در سایر مناطق استان نیز هوای گرم در طول روز و هوای نسبتاً خنک در طول شب‌ها انتظار می‌رود لذا صرفه‌جویی در مصرف آب و برق توصیه می‌شود.

کوهی با بیان اینکه برای ارتفاعات استان از عصر یکشنبه تا عصر دوشنبه شرایط ناپایدار خواهد بود، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.