تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3758847
شناسه : 3758847
تاریخ :
مردی به اتهام تهدید به قتل ترامپ دستگیر شد اقتصاد ایران: یک مرد اهل آریزونای آمریکا که به اتهام تهدید به کشتن دونالد ترامپ در شبکه‌های اجتماعی، تحت تعقیب بود، دستگیر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پلیس منطقه کوچایس در ایالت آریزونا اعلام کرد یک مرد اهل این منطقه را که به اتهام تهدید به کشتن دونالد ترامپ در شبکه های اجتماعی، تحت تعقیب بود، دستگیر کرده است.

مقامات اعلام کردند این مرد با نام رونالد لی سیورود 66 ساله، که قراربازداشت های معوق از ویسکانسین داشته است، پس از تهدید به قتل دونالد ترامپ در شبکه های اجتماعی، در نهایت دستگیر و بلافاصله راهی زندان شد.

براساس این گزارش، این مرد با دو اتهام مربوط به تهدید به قتل دونالد ترامپ، راهی زندان شد و تا زمان صدور حکم نهایی توسط دادگاه در بازداشت به سر می برد.

دونالد ترامپ که در زمان دستگیری این مرد برای برگزاری یک کمپین انتخاباتی به مرز مکزیک با آمریکا رفته بود، در این باره گفت : من از این تهدید متعجب و حیرت زده نشدم و این به این علت است که من می خواهم کارهایی انجام دهم که برای افراد بد، بسیار بد است.

این آخرین مجموعه تهدیدات علیه نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در آستانه انتخابات 5 نوامبر است. در اوایل ماه جاری، یک مرد اهل ویرجینیا به قتل کامالا هریس نامزد دموکرات ها و دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان متهم شد. همچنین یک مرد اهل نیوهمپشایر، در ماه دسامبر سال گذشته به اتهام تهدید به قتل نامزدهای جمهوری خواهان برای انتخابات 2024، دستگیر شد.

دونالد ترامپ نیز در یک گردهمایی انتخاباتی در باتلر پنسیلوانیا در 14 جولای، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه گوش زخمی شد. در پی این حادثه سرویس مخفی آمریکا تحت فشارهای زیاد برای پاسخگویی در این باره قرار گرفت که در نهایت منجر به استعفای رئیس سرویس مخفی شد.

به رغم این تهدید و تهدیدات قبلی، ترامپ اظهار کرد که برای سرویس مخفی و اقداماتش احترام زیادی قایل است اما در عین حال، در حفاظت از او کوتاهی و اشتباه کردند.

در حال حاضر، نتایج تازه ترین نظرسنجی شبکه ان بی سی از داده های مختلف حاکی از آن است که کامالا هریس با 49 درصد در مقابل دونالد ترامپ با 45 درصد محبوبیت، با اختلاف  4 درصدی پیشتاز است.

براساس این نظرسنجی، هریس از زمان معرفی شدن به عنوان نامزد دموکرات ها پس از کناره گیری بایدن، توانسته نظر 81 درصد دموکرات ها را بدست آورد.

در حالی که کمتر از سه ماه به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا باقی مانده است، دموکرات‌ها امیدوارند که این موج پیشتازی ادامه پیدا کند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در 5 نوامبر 2024(15 آبان) برگزار می شود.

انتهای پیام/