تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758810
شناسه : 3758810
تاریخ :
تمهیدات ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در قم اعلام شد اقتصاد ایران: قم- رییس پلیس راهور استان قم از اعمال تمهیدات ترافیکی همزمان با آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در این استان خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ غلامرضا صدفی اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان حسینی و برپایی موکب‌ها در بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران، در همه معابر منتهی به این مسیر ممنوعیت تردد اعمال می‌شود و مسیر برگشت بلوار پیامبر اعظم از سمت مسجد مقدس جمکران به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در اختیار ناوگان حمل و نقل عمومی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور استان قم افزود: از ساعات ابتدایی فردا، یکشنبه چهارم شهریور تردد در تقاطع سمیه از دوربرگردان امام زاده احمد بن قاسم به سمت جمکران، ورودی کنار گذر بلوار بسیج به سمت بلوار پیامبر اعظم و ورودی بلوار شهید کبیری به مسیر کندرو بلوار پیامبر اعظم ممنوع است و این ممنوعیت تا پایان مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین ادامه دارد. وی از شهروندان قمی خواست برای عزیمت با وسیله نقلیه شخصی به مسجد مقدس جمکران از مسیر بلوار خلیج فارس و بلوار انتظار تردد کنند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت ترافیک معابر، احتمال گسترش محدودیت ترافیکی قابل انتظار است و در حلقه دوم، ممنوعیت تردد احتمالی در بلوار سمیه از میدان رسالت به سمت بلوار پیامبر اعظم، بلوار عمار یاسر ورودی تونل غدیر از سمت بازار سلام به سمت بلوار پیامبر اعظم و تقاطع ناشران به سمت بلوار پیامبر اعظم اعمال می‌شود. به گفته سرهنگ صدفی در طول مدت برگزاری مراسم، با توجه به حجم ترددها در محدوده درب ۲ مسجد مقدس جمکران، ممنوعیت عبور و مرور وسایل نقلیه در این محدوده اعمال می‌شود.