تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758765
شناسه : 3758765
تاریخ :
آمادگی قرارگاه اربعین قم برای ارائه خدمات به راهپیمایی جاماندگان اقتصاد ایران: قم- مسوول قرارگاه مردمی اربعین قم گفت: مواکب از ۶ صبح فردا در بلوار پیامبر اعظم قم با آمادگی 100 درصد در خدمت راهپیمایان جاماندگان اربعین خواهند بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قربانی کرم پیش از ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: قرارگاه اربعین برای هشتمین سال متوالی، اقدامات لازم را برای خدمت‌رسانی در ایام اربعین حسینی و برگزاری همایش بزرگ راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهر قم را فراهم کرده است.

مسؤول قرارگاه مردمی اربعین قم افزود: تا کنون برای مسیر هفت کیلومتری بلوار پیامبر اعظم ۵۰ موکب اعلام آمادگی کرده‌اند که پیش بینی شده تعداد مواکب به عدد ۸۰ خواهد رسید.

وی اضافه کرد: ایستگاه‌های صلواتی آب، شربت، دم نوش، چای و اطعام، خدماتی متنوع فرهنگی، مشاوره و سلامت و درمان غرفه‌هایی هستند که برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان اعلام آمادگی کرده‌اند.

قربانی کرم بیان کرد: شهرداری همه مناطق هشتگانه در بلوار پیامبر اعظم مستقر هستند و شرکت آبفا هم موضوع آب رسانی را عهده دار شده و از دوم شهریورماه کارش را آغاز کرده است.

مسؤول قرارگاه مردمی اربعین استان قم خاطرنشان کرد: اداره برق مسؤولیت برق رسانی به ایستگاه صلواتی و موکب‌ها و شرکت نفت مسؤولیت کپسول‌های ال پی جی را بر عهده گرفته است که در اختیار موکب‌ها قرار بدهد تا برای طبخ غذا مشکل نداشته باشند، شرکت گاز هم در این زمینه پای کار آمده و اوقاف هم از ۳۱ مردادماه موکب‌های خود را مستقر کرده است.