تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3758703
شناسه : 3758703
تاریخ :
مردم نشانه های تغییر وضعیت را خواهند دید اقتصاد ایران: معاون اول رییس‌جمهور گفت: امام راحل به ما درس وحدت کلمه داد و امروز نیز یقیناً با وحدت کلمه و هم افزایی مشکلات شناسایی و حل خواهد شد و مردم ان شاءالله نشانه‌های بهبود وضعیت را خواهند دید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) در آئین تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام راحل که مقارن با آغاز هفته دولت نیز بود، گفت: ما از امام خمینی (ره) آموختیم که مردم پشتوانه اصلی نظام هستند و خدمت به آن‌ها واجب و فرض بر تمامی مسئولان دولتی است؛ لذا با امام، شهدا و مردم عهد می‌بندیم در این مسیر کوشا باشیم و از هیچ خدمتی دریغ نورزیم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه قطب‌ نمای دولت وفاق ملی اسناد بالادستی است تاکید کرد: شاخص‌های تبیین شده اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در اسناد بالادستی منشور متحدالشکلی بین سران قوا و بخش‌های اجرایی ایجاد کرده است که با انجام و به ثمر رساندن آن‌ها، ضمن پیشرفت چشمگیر کشور در عرصه‌های مختلف شاهد رضایتمندی مردم نیز خواهیم بود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مشکلات حل شدنی است و برای حل مشکلات چشم به دانش و توانایی داخلی دوختیم و البته از دانش بین‌المللی نیز استفاده خواهیم کرد.