تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3758675
شناسه : 3758675
تاریخ :
گرمای هوا در این نقطه از ایران رکورد شکست اقتصاد ایران: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی امروز (شنبه، سوم شهریورماه) اگرچه نسبت به هفته گذشته مقداری از گرمای هوا کاسته شده، اما همچنان هوای گرم پدیده قالب در اکثر نقاط کشور است و تغییرات جزئی روند افزایش دما در بخشی از نقاط شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهر: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی امروز (شنبه، سوم شهریورماه) اگرچه نسبت به هفته گذشته مقداری از گرمای هوا کاسته شده، اما همچنان هوای گرم پدیده قالب در اکثر نقاط کشور است و تغییرات جزئی روند افزایش دما در بخشی از نقاط شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

هوای گرم در نیمه جنوبی کشور تداوم خواهد داشت و کانون هوای گرم بر روی مرز‌های غربی کشور و نیمه جنوبی کشور عراق قرار دارد؛ البته انتظار می‌رود، تغییرات دمایی در مرز‌های چذابه، شلمچه و مهران بین ۴۵ تا ۴۶ درجه است و با توجه به جریانات مرطوب جنوبی، هوا در مرز شلمچه و چذابه شرجی خواهد بود.

همچنین در خسروی هم وزش باد و افزایش سرعت وزش باد رخ خواهد داد که می‌تواند موجب کاهش کیفیت هوا در مرز مهران خسروی شود در مرز باشماق و بخش‌های شمالی مرز تمرچین در آذربایجان غربی تغییرات دمای هوا بین ۳۵ تا ۳۶ درجه خواهد بود.