تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3758629
شناسه : 3758629
تاریخ :
پیام قدردانی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت از وزیر سابق نفت اقتصاد ایران: معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت در پیامی از جواد اوجی وزیر سابق نفت تقدیر و تشکر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت در پیامی از جواد اوجی وزیر سابق نفت تقدیر و تشکر کرد. در متن این پیام آمده است

جناب آقای اوجی

تلاش‌های ارزنده کارگزاران خدوم سیزدهمین دولت جمهوری اسلامی ایران را که با خاطره‌ی ازجان‌گذشتگی رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی در تاریخ ماندگار شد، ارج می‌نهیم.

به گواه همکاران متعهد و دلسوز، جنابعالی در سنگر وزارت نفت به عنوان یکی از فرماندهان مؤثر جهاد عرصه اقتصادی، شب و روز نمی‌شناختید و صادقانه هر آنچه در توان داشتید در طبق اخلاص نهادید.

حاصل راهبرد هوشمندانه و رویکرد توأم با دوراندیشی جنابعالی بود که در دوره وزارت جنابعالی، بسیاری از پرونده‌های مهم در حوزه امور حقوقی صنعت نفت که مدت‌ها بلاتکلیف مانده بود، پیگیری و اجرایی شدند. رفع موانع حقوقی توسعه صنعت نفت، ساماندهی وضعیت اراضی و املاک، هوشمندسازی سامانه‌های امور حقوقی و املاک و پیگیری موضوعات مهم تا مرحله حصول نتیجه، از دستاوردهای مهم همین دوره است.

برقراری ارتباط مؤثر با همه‌ی ارکان مجلس شورای اسلامی با رویکرد تعامل سازنده و تعهد همیشگی به پاسخگویی سریع، دقیق و کامل به پرسش‌ها و مطالبات نمایندگان محترم مردم، سرمایه ارزشمندی است که باعث تعاملات راهگشا در این حوزه شده است.

اینجانب به نمایندگی از طرف همکاران قدرشناس خود در معاونت امور حقوقی و مجلس، همت والا، تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمات بی‌شائبه شما را ارج می‌نهیم و از درگاه پروردگار جهانیان تداوم توفیقات جنابعالی را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت ولی‌عصر عج‌الله تعالی فرجه الشریف، مسئلت می‌نمایم.

مجید امیدی شهرکی
معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت