تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3758626
شناسه : 3758626
تاریخ :
روز ۳۲۳ طوفان‌الاقصی|هیئتی از حماس به قاهره می‌رود اقتصاد ایران: یازده شهید بمباران خانه‌ای در خان‌یونس ، تظاهرات مردم مغرب در حمایت از مردم غزه و سفر هیئتی از حماس به قاهره از مهمترین تحولات روز ۳۲۳ طوفان الاقصی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی 323 روز از آغاز تهاجم رژیم اشغالگر به غزه می‌گذرد که دور جدید مذاکرات آتش‌بس در قاهره با حضور هیئت آمریکایی و اسرائیلی آغاز شده است، هیئتی از رژیم تل آویو به سرپرستی «رونین بار» رئیس شاباک و «دیوید برنیا» رئیس موساد و هیئتی از آمریکا به سرپرستی «رابرت مک گورک» نماینده جو بایدن در امور غرب آسیا در قاهره هستند.

شبکه خبری الجزیره امروز  به نقل از برخی منابع مدعی سفر امروز هیئتی از جنبش حماس به قاهره شد. هنوز منابع رسمی جنبش حماس این خبر را تائید نکرده‌اند.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه خانه‌ای را در محله الامل در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه بمباران کرد که در این جنایت 11 فلسطینی به شهادت رسیده و تنی چند نیز زخمی شدند.

مهمترین تحولات روز 323 طوفان‌الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

*************************************************

حماس: خواستار اجرای توافقات قبلی هستیم نه مذاکرات بیشتر

یکی از رهبران ارشد حماس با اشاره به اینکه این جنبش به مواضع قبلی خود و همچنین مفاد سند پیشنهاد آتش‌بسِ ارائه شده توسط میانجی‌ها در 2 جولای پایبند است، تاکید کرد که مقاومت خواستار اقدامات عملی برای اجرای توافقات قبلی است، نه مذاکرات بیشتر.

بمباران اردوگاه النصیرات در مرکز غزه 3 شهید برجای گذاشت

ارتش رژیم صهیونیستی یک واحد مسکونی را در برج جالوت در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه هدف قرار داد که بر پی آن 3 فلسطینی شهید و شماری نیز زخمی شدند.

تظاهرات مردم مغرب در شهر وجده در حمایت از مردم غزه

شهروندان مغربی همچنان به حمایت خود از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات مستمر رژیم صهیونیستی ادامه می دهند، شب گذشته شهر وجده شاهد تظاهرات مردمی در حمایت از غزه بود.

.

 

بمباران خانه‌ای در خان‌یونس 11 شهید برجای گذاشت

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه خانه‌ای را در محله الامل در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه بمباران کرد که در این جنایت 11 فلسطینی به شهادت رسیده و تنی چند نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/