تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3758611
شناسه : 3758611
تاریخ :
راز انتقال لوکاکو به ناپولی چه بود؟ اقتصاد ایران: پیشنهاد جدید تیم فوتبال ناپولی برای خرید مهاجم بلژیکی تیم فوتبال چلسی مورد پذیرش تیم لندنی واقع شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابریتزیو روز گذشته رومانو از توافق دو باشگاه چلسی و ناپولی برای انتقال روملو لوکاکو از تیم آبی‌پوش شهر لندن به آبی‌های شهر ناپل خبر داد؛ این در حالیست که معامله چلسی و ناپولی گره‌های کوری از جمله مبلغ انتقال و بحث معاوضه احتمالی بازیکن با ویکتور اوسیمن مهاجم ناپولی هم داشت اما در نهایت و به معنی واقعی کلمه توافقی یک باره صورت گرفت.

طبق ادعای خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا، پس از دو ماه مذاکره، ناپولی سرانجام با پیشنهادی 45 میلیون یورویی توانسته نظر چلسی را برای خرید مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال رم جلب کند.

این پیشنهاد شامل 30 میلیون یورو به عنوان رقم پایه و 15میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش می‌شود. در همین حال جان‌لوکا دی‌مارتزیو دیگر خبرنگار معروف ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات نیز مدعی شده که چلسی علاوه بر موارد یاد شده، 30 درصد از رقم فروش لوکاکو به تیم بعدی‌اش را هم دریافت خواهد کرد. در واقع همین دو مورد پیشنهادی راز موافقت چلسی با این انتقال بوده است.

جالب اینکه لوکاکو از هفته‌ها پیش بر اساس برنامه دریافتی از آنتونیو کونته، سرمربی ناپولی تمرین می‌کند.

پیشنهاد غیرمنتظره ناپولی در حالی به چلسی ارائه شد که به نظر می‌رسید که ناپلی‌ها به هیچ عنوان قصد ندارند پیشنهادشان را از 30 میلیون یورو فراتر ببرند اما جووانی مانا مدیربرنامه تیم ایتالیایی در جلسه روز گذشته (جمعه) با نمایندگان چلسی برای اولین بار رقمی بالاتر پیشنهاد و مواردی جدید را به پیشنهاد قبلی‌اش اضافه کرد که مورد پذیرش طرف انگلیسی واقع شد.

قرارداد ناپولی با لوکاکو 3 ساله خواهد بود و به این ترتیب او بازی در سری A با سومین تیم متفاوت را تجربه می‌کند.

انتهای پیام/