تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758607
شناسه : 3758607
تاریخ :
تمهیدات ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی درالبرز اعلام شد اقتصاد ایران: کرج-رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اعمال تمهیدات ترافیکی همزمان با آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در این استان خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس البرز، سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهار کرد: این تمهیدات به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور به ویژه در محدوده اجرای مراسم از ساعات اولیه بامداد روز یکشنبه چهارم شهریور اعمال می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی در کلانشهر کرج از آستان مقدس امامزاده حسن (ع) به سمت میدان توحید، میدان شهدا و در طول خیابان شهید بهشتی تا امامزاده محمد (ع) و از میدان حصارک به سمت خیابان بهشتی، خیابان انقلاب تا امامزاده محمد (ع) محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

رحمتی پور افزود: برای سهولت تردد شهروندان مسیرهای جایگزین شامل مسیر شمالی از میدان کرج، خیابان شهید بهشتی، میدان شهدا، خیابان شرع پسند (بهار)، بلوار طالقانی شمالی، خیابان شهید مطهری، فلکه اول رجایی شهر و بلوار سربازان گمنام به سمت میدان حصارک و در مسیر جنوبی از تقاطع مصباح، هفت تیر، بلوار دانش آموز، درختی، تقاطع گلزار، بلوار گلزار غربی و بالعکس پیش بینی شده است.

وی یاد آورشد: تردد وسایل نقلیه در تقاطع‌های غیر همسطح در طول مسیر پیاده روی به منظور ارتباط جنوب و شمال شهر کرج اعم از روگذر بلوار آیت‌الله طالقانی، زیرگذر میدان سپاه در بلوار جمهوری و پل سه راه رجایی شهر امکانپذیر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: تیم‌های پلیس راهور از ساعات بامداد فردا تا پایان مراسم حاضر خواهند بود و از عزاداران خواست ضمن همکاری لازم با پلیس، از توقف در محل‌های ممنوع و طول مسیر پیاده روی خودداری کنند.