تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3758568
شناسه : 3758568
تاریخ :
پرسپولیس نبایدبه بازیکنان مُسِن دل ببندد/نیاز به مهاجم جوان داریم اقتصاد ایران: کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس در این دو هفته از لیگ برتر هنوز نتوانسته موقعیت خوبی روی دروازه حریفان ایجاد کند و برای این کار نیاز به یک مهاجم جوان و کاربلد دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر رو در روی تراکتور قرار گرفت که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی پرسپولیس از دقیقه ۷۶ با اخراج سروش رفیعی ۱۰ نفره بازی کرد اما در دقیقه ۸۹ «ایوب العملود» کار را به تساوی کشاند تا سرخ‌پوشان تهرانی با حداقل امتیاز زمین بازی را ترک کنند.

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: با توجه به هزینه‌های تراکتور در نقل و انتقالات و حدود ۹۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه، این دیدار سنگین‌ترین بازی پرسپولیس در نیم فصل اول محسوب می‌شد و همه فکر می‌کردند که پرسپولیس نمی‌تواند در این بازی امتیازی را کسب کند.

پرسپولیس هنوز تیم کاملی ندارد

او ادامه داد: پرسپولیس تیم کاملی ندارد و رفته رفته در خطوطی که تیم نیاز به بازیکن دارد، نفرات جدید اضافه خواهند شد. در خط حمله پرسپولیس نیاز به یک مهاجم توانمند و جوان دارد و که تعداد ضربات در چارچوب پرسپولیس افزایش یابد. در مقابل تراکتور، پرسپولیس رو به عقب بازی می‌کرد و بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت‌های خوبی را روی دروازه بیرانوند ایجاد کنند. سرعت انتقال توپ از خط میانی به خط حمله بسیار ضعیف است.

پرسپولیس نبایدبه بازیکنان مُسِن دل ببندد/نیاز به مهاجم جوان داریم

اصلانیان با انتقاد از سروش رفیعی افزود: این بازیکن کیفیت خوبی مقابل تراکتور نداشت و سن بالایی هم دارد و در پست این بازیکن هم پرسپولیس نیاز به یک بازیکن جوان دارد. مهاجمان پرسپولیس به ناچار مجبور می‌شدند که برای توپ‌گیری به کناره‌های زمین بروند و همین باعث شد تا از دروازه دور شوند. نکته جالب این بازی، تنها کرنر پرسپولیس بود که همان توپ تبدیل به گل شد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: گل پرسپولیس نشان داد که بازیکنان تراکتور تجربه لازم و کافی را ندارند و علی‌رغم موقعیت‌های زیادی که داشتند، نتوانستند از آن استفاده کنند. پرسپولیس در آن شرایط توانست یک امتیاز به دست آورد و تراکتور از این بازی ضرر زیادی کرد.

پرسپولیس نبایدبه بازیکنان مُسِن دل ببندد/نیاز به مهاجم جوان داریم

گندوز بسیار دروازه‌بان خوبی است

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: «الکسیس گندوز» عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست ۴ سیو بسیار عالی داشته باشد. با وضعیتی که در بازی با تراکتور شاهد بودیم شرایط برای پرسپولیس در بازی‌های آینده دشوار خواهد شد و امیدوارم برای خط حمله چاره‌ای اندیشیده شود. حضور میلاد محمدی در سمت چپ خط دفاعی به فاز هجومی پرسپولیس کمک می‌کند و اگر علی قلی زاده هم جذب شود این بازیکن می‌تواند به کمک خط حمله بیاید. اگر شرایط برای حضور قلی زاده هم فراهم نشد امیدوارم یک بازیکن دیگر در سطح او به پرسپولیس بیاید تا ما بتوانیم ۳ امتیازهای لازم را کسب کنیم.

اصلانیان عنوان کرد: یکی از دلایلی که تراکتور موفق به شکست پرسپولیس در این بازی نشد، دست کم گرفتن بازیکنان این تیم بود. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن اشاره کنم این است که بازیکنان این تیم هم در امر پاس به یکدیگر خودخواه ظاهر شدند. یک امتیاز این بازی قطعاً در ادامه فصل به کمک پرسپولیس خواهد آمد.

پرسپولیس نبایدبه بازیکنان مُسِن دل ببندد/نیاز به مهاجم جوان داریم

علیپور سنش بالا رفته و کارایی گذشته را ندارد

او در رابطه با حضور علی علیپور در پرسپولیس گفت: این بازیکن دیگر آن آقای گل سابق نیست و با توجه به بالا رفتن سنش کارایی گذشته را ندارد. در این دو بازی او را در شرایط خوبی ندیدم و چارچوب شناس نیست. پرسپولیس نباید به بازیکنان مُسِن دل ببندد چون در ادامه فصل قطعاً به مشکل می‌خورد. پرسپولیس اگر می‌خواهد با تیم‌های دیگر رقابت کند باید به فکر جذب مهاجم جوان باشد. این تیم کم کم باید در هر بازی ۳، ۴ موقعیت ۱۰۰ درصدی گل ایجاد کند اما در این دو بازی هنوز چیزی از پرسپولیس ندیده‌ایم و امیدوارم که کادر فنی پرسپولیس روی نقاط ضعف این تیم بیشتر کار کند.