تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3758553
شناسه : 3758553
تاریخ :
حداکثر افزایش اجاره بها در زنجان ۲۳ درصد است اقتصاد ایران: زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: حداکثر میزان افزایش اجاره بها در سال جاری ۲۳ درصد است که باید توسط اتاق اصناف استان به مشاوران املاک ابلاغ و اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  جعفر قزوینیان با اشاره به حداکثر افزایش سقف اجاره‌بهای مسکن در استان، افزود: با توجه به قانون جهش تولید مسکن و در راستای اجرای ماده هفت قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها و به استناد جلسه شورای عالی مسکن، حداکثر افزایش اجاره بها از تیر امسال تا پایان سال جاری در شهر زنجان ۲۳ درصد تعیین شده است.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف زنجان در اجرای این ماده قانونی همکاری لازم را مد نظر قرار دهد، اظهار داشت: اتاق اصناف برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مشاوران املاک سطح شهر زنجان و لزوم رعایت این قانون توسط آنها اقدام کند و مصوبه را به اتحادیه مشاورین املاک ابلاغ نماید و نتیجه را به دستگاه‌های نظارتی استان گزارش دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با ابلاغ حداکثر افزایش اجاره بهای مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی، امیدواریم که مالکان و مشاوران املاک، سقف اجاره بهای ۲۳ درصدی را رعایت کنند تا بازار مسکن به آرامش بیشتری برسد.

وی خاطر نشان کرد: نظارت‌ها جدی در این بخش می‌تواند مشکلات و معضلات را کاهش دهد.