تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758528
شناسه : 3758528
تاریخ :
زیرساخت‌های سوخت‌رسانی در مرز مهران مطلوب است اقتصاد ایران: ایلام-مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: زیرساخت‌های سوخت‌رسانی در مرز مهران مطلوب است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل سالاری و هیئت همراه از انبار منطقه ایلام و زیرساخت‌های سوخت‌رسانی به زائران در مرز مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند سوخت‌رسانی به زائران اربعین قرار گرفت.

سالاری اظهار داشت: سوخت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در این مرز رضایت‌بخش است و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این شرکت قابل تقدیر است.

سالاری از انبار نفت شهید سلیمانی نیز بازدید کرد و در نشست صمیمی با تعدادی از کارکنان و مسئولین واحدها در محل سالن کنفرانس منطقه دیدار و گفتگو کرد.

مدیر منطقه ایلام در این جلسه گزارشی از وضعیت منطقه و تشریح اقدامات به عمل آمده در حوزه سوخت‌رسانی در مراسم اربعین حسینی، مطالبات کارکنان و نیازهای منطقه را ارائه کرد.

گفتنی است معاون وزیر نفت به همراه مدیر منطقه به منظور بازدید از زیرساخت‌ها و اقدامات به عمل آمده منطقه جهت سوخت‌رسانی در اربعین حسینی به مرز مهران سفر کرد و از جایگاه‌های ثابت، سیار و موکب منطقه بازدید کرد.

لازم به ذکر است؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به همراه مجید شهیدی، رئیس روابط عمومی این شرکت با معاون اقتصادی استانداری ایلام نیز دیدار کرد.