تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758505
شناسه : 3758505
تاریخ :
استمرار فعالیت موکب حضرت رقیه(س) سنندج تا بازگشت زوار اقتصاد ایران: سنندج_مسوول موکب حضرت رقیه(س) سنندج گفت: خدمت‌رسانی موکب حضرت رقیه به زائران اربعین حسینی تا پایان تردد زوار ادامه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

روناک کنعانیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال برای دومین سال متوالی افتخار خادمی زائران امام حسین را داریم و توانستیم موکب حضرت رقیه (س) را در مسیر پلیس راه همدان سنندج بر پا کنیم.

وی به خدمات انجام شده در این موکب اشاره کرد و افزود: این موکب با خدمات اسکان زائرین و توزیع غذا و میان وعده از زوار پذیرایی می‌کند.

مسؤول موکب حضرت رقیه (س) سنندج ادامه داد: مرز باشماق استان کردستان یکی از ۶ مرزی است که تردد زوار در آن جریان دارد و استقبال مردم استان از زوار اربعین حسینی چشمگیر است و مسؤولان نیز تمهیدات و زیرساخت‌های لازم را در این زمینه فراهم کرده‌اند.

مرز باشماق از ظرفیت‌های مهم کردستان در ابعاد معنوی و رونق اقتصادی است

کنعانیان تاکید کرد: مرز باشماق یکی از ظرفیت‌های مهم در استان کردستان است و خوشبختانه ما افتخار خادمی زوار را بر عهده داریم.

وی به اهمیت تردد زوار از مرز باشماق اشاره کرد و ابراز داشت: خوشبختانه تمهیدات بسیار خوبی در این مرز اتخاذ شده است و خدمت رسانی به زوار به خوبی انجام می‌شود.

مسؤول موکب حضرت رقیه (س) سنندج گفت: این مرز علاوه بر داشتن پارکینگ مناسب، آب و هوای مطبوع، طبیعت بی نظیر و چشم‌نواز توصیه می‌شود زائران این مسیر را برای عزیمت به کربلای معلی انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: تردد زوار از مرز باشماق دستاوردهای زیادی به همراه دارد علاوه بر معرفی استان و ظرفیت‌های بالای آن موجب توسعه گردشگری نیز می‌شود.

بدرقه زائران موجب تقویت معنویت می‌شود

مسؤول موکب حضرت رقیه (س) سنندج عنوان کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی باید زوار را روی چشمانمان بدرقه کنیم و زمینه تقویت معنویت را فراهم کنیم تا بتوانیم خادمان خوبی برای زائرین باشیم و از این افتخار بزرگ نهایت بهره را ببریم.

کنعانیان خاطر نشان کرد: مهمان نوازی و خدمت رسانی مردم کرد به زوار حسینی نشان داد که اهل سنت از مریدان واقعی اهل بیت هستند و در خدمت به زائران کربلای معلی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

گفتنی است؛ این موکب به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها برپا شده است.