تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758494
شناسه : 3758494
تاریخ :
پیاده روی جاماندگان اربعین در بیرجند/اعلام محدودیت‌های ترافیکی اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: فردا چهارم شهریور ماه مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در بیرجند برگزار می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: این روزها خیلی‌ها قدم در مسیر پیاده روی اربعین گذاشته‌اند اما خیلی‌ها توفیق نداشتند تا قدم در مسیر مشایه بگذارند اما دلشان را در آن جاده آسمانی و بین موکب‌ها جا گذاشته‌اند.

جامانده‌های خراسان جنوبی برای ابراز ارادت نسبت به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) تصمیم گرفته‌اند تا گام‌هایی را هم‌نوا با زائران سید الشهدا (ع) بردارند و زمزمه کنند که «بازهم زائرتان نیستم از دور سلام»

ساعت مراسم پیاده روی جاماندگان

حجت الاسلام محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: مراسم پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی در بیرجند روز یکشنبه ۴ شهریور ماه ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۰ صبح از میدان آزادی به سمت امامزادگان باقریه (ع) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از همه‌ی آرزومندان زیارت کربلا دعوت می‌شود تا با کاروان جاماندگان اربعین حسینی همراه و در این اجتماع عظیم نیز جنایت بزرگ رژیم صهیونیستی در انواع پلیدی‌ها علیه بشریت و فلسطین را محکوم کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: امیدواریم همه ما بتوانیم از فیض روز اربعین بهره مند شویم.

محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین

سرهنگ علیرضا عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین در بیرجند را بیان کرد و گفت: از ساعت ۵ صبح پارک وسایل نقلیه در ضلع شمالی بلوار امام رضا حدفاصل تقاطع مسافر تا میدان آزادی ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد وسایل نقلیه حدفاصل تقاطع مسافر تا میدان آزادی هنگام عبور هیئت‌های عزاداری ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بلوار شهید رجایی نیز حدفاصل تقاطع نیروی هوایی تا بلوار مسافر (مسیر غرب به شرق) از ساعت ۵ صبح محدودیت ترافیکی خواهد داشت.