تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3758477
شناسه : 3758477
تاریخ :
اگر مسلمانان وحدت داشتند، اسرائیل جرأت این همه جنایات را نداشت اقتصاد ایران: مسعود پزشکیان رئیس جمهور در آئین تجدید میثاق هیئت دولت با آرمان‌های امام خمینی (ره) گفت: اگر همه مسلمانان تمسک به ریسمان الهی می‌کردند اسرائیل جرأت به این همه جنایت می‌کرد؟

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در آئین تجدید میثاق هیئت دولت با آرمان‌های امام خمینی رحمت‌الله علیه اظهار داشت: بر آن عهدی که بستیم هستیم امام حسین و نباید راه امام حسین (ع) و راه حق را گم کنیم و مسیر امام حسین مطالبه حق در جامعه و بین امت اسلامی است.

وی افزود: از ما درباره صداقت در گفتار و عمل ما سوال خواهند کرد و خداوند از تک تک ما پیمان گرفته که جز حق نگوییم و به سمت باطل نرویم.

پزشکیان با تاکید بر اینکه حق و حقوق مردم را باید در عمل نشان دهیم و ثابت کنیم بر پیمانی که بسته‌ایم خواهیم ماند، گفت: نگاه امام به محرومین و وحدت و انسجام تمام جامعه اسلامی بود.

وی افزود: اگر همه مسلمانان تمسک به ریسمان الهی می‌کردند اسرائیل جرأت به این همه جنایت می‌کرد؟ برای حل مشکلات خودمان راهی جز افزایش وحدت و انسجام نداریم و لازم است از نمایندگان محترم و رئیس مجلس به دلیل رأی بزرگ و پیام بزرگی که به جامعه منتقل کردند تشکر کنیم.

در حال تکمیل…