تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3758423
شناسه : 3758423
تاریخ :
آخرین وضعیت جوی مرزهای زیارتی؛ حداکثر دما در مهران ۴۶ درجه است اقتصاد ایران: هواشناسی اعلام کرد: هوا در اکثر نقاط کشور گرم است و تغییرات دمایی در مرز چذابه، شلمچه و مهران بین ۴۵ تا ۴۶ درجه است؛ با توجه به جریان هوای مرطوب جنوب، هوا در مرز شلمچه شرجی پیش‌بینی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی امروز (شنبه، سوم شهریورماه) اگرچه نسبت به هفته گذشته مقداری از گرمای هوا کاسته شده اما همچنان هوای گرم پدیده قالب در اکثر نقاط کشور است و تغییرات جزئی روند افزایش دما در بخشی از نقاط شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

هوای گرم در نیمه جنوبی کشور تداوم خواهد داشت و کانون هوای گرم بر روی مرزهای غربی کشور و نیمه جنوبی کشور عراق قرار دارد؛ البته انتظار می‌رود، تغییرات دمایی در مرزهای چذابه، شلمچه و مهران بین ۴۵ تا ۴۶ درجه است و با توجه به جریانات مرطوب جنوبی، هوا در مرز شلمچه و چذابه شرجی خواهد بود.

همچنین در خسروی هم وزش باد و افزایش سرعت وزش باد رخ خواهد داد که می‌تواند موجب کاهش کیفیت هوا در مرز مهران خسروی شود در مرز باشماق و بخش‌های شمالی مرز تمرچین در آذربایجان غربی تغییرات دمای هوا بین ۳۵ تا ۳۶ درجه خواهد بود.