تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758410
شناسه : 3758410
تاریخ :
حضور ۸۳ پاکبان شهرداری کاشان درخدمت به زوار امام حسین (ع) درکربلا اقتصاد ایران: کاشان - شهردار کاشان گفت: ۸۳ پاکبان از شهرداری کاشان در شهر کربلای معلا در حال خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

کیومرث محمدپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و حضور گسترده زوار اباعبدالله (ع) از سراسر جهان در اجتماع پرشکوه اربعین اظهار داشت: شهرداری کاشان امسال هم طبق سنوات گذشته نیروهایی را برای خدمت به زائران حسینی به کربلای معلا ارسال کرده است.

وی با بیان اینکه امسال ۸۳ نفر پاکبان از نیروهای شهرداری کاشان برای خدمت به زائران حسینی در شهر کربلا حضور دارند، ابراز داشت: این همکاران وظیفه تنظیف معابر در شارع قبله الحسین (ع) و شارع التربیه شهر کربلا را به عهده دارند.

شهردار کاشان با اشاره به اینکه دو راننده دستگاه پرس حمل زباله هم با پاکبانان شهرداری کاشان به کربلا اعزام شده‌اند، تصریح کرد: علاوه بر نیروهای ذکر شده یک دستگاه نیسان و ۱۰ دستگاه ون نیز برای خدمت به زائران حسینی از شهرداری کاشان در کربلا حضور دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر به عراق و دیدار با استاندار نجف گفت: در این دیدار به تعاملات فرهنگی و مذهبی و تقویت هر چه بیشتر دیپلماسی علمی تاکید شد.

محمدپور با اشاره به حضور دانشجویان عراقی در کاشان افزود: این موضوع می‌تواند خود عامل مهمی در تحکیم مناسبات علمی بین کاشان و نجف باشد.

وی همچنین با اشاره به تعاملات موجود در بخش مدیریت شهری خاطرنشان کرد: انتقال تجربیات در موضوعات بازآفرینی شهری و بهسازی بافت‌های تاریخی یکی از موضوعات مشترکی است که با تمرکز بر روی آن می‌توان تعاملات خوبی را در بین مدیریت شهری کاشان و نجف اشرف شاهد بود.