تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3758388
شناسه : 3758388
تاریخ :
ستاره استقلالی و سرجنگ با گولسیانی! اقتصاد ایران: امیرحسین حسین‌زاده یکی از بهترین بازیکنان تراکتور در بازی با پرسپولیس بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: امیرحسین حسین‌زاده که این فصل نقشی کلیدی در تیم تراکتور پیدا کرده و زیر نظر دراگان اسکوچیچ به ستاره تیم تبریزی تبدیل شده، در بازی با پرسپولیس هم نمایش بسیار خوبی داشت و سه بار هم تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفت.

یک بار در نیمه اول او در محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که گولسیانی را پیش روی خود می‌دید، با حرکت بدن، مدافع گرجستانی پرسپولیس را محو کرد و در موقعیت تک به تک قرار داشت که پیش از ضربه دیگر مدافع پرسپولیس توپش را زد.

حسین‌زاده که با حضور اسکوچیچ به پیراهن تیم ملی رسید و حالا هم نیم نگاهی به لیست امیر قلعه‌نویی دارد، در نیمه دوم هم حضوری فعال در محوطه جریمه پرسپولیس داشت و در یک صحنه اگر ترابی پاس نهایی را در مقابل دروازه به او می‌داد، میتوانست گل دوم را بزند.

البته او در آخرین دقایق بازی هم یک بار دیگر شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد و این بار ضربه قیچی برگردان را برای گلزنی انتخاب کرد و نکته جالب اینکه دوباره با گئورگی گولسیانی رودررو شد که البته این بار گولسیانی باتوجه به قد و قامت بلند خود را مقابل حسین زاده قرار داد و نگذاشت که او ضربه قیچی را به ثمر برساند.

 

پ