تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3758317
شناسه : 3758317
تاریخ :
فریاد «var» در ورزشگاه تختی خرم‌آباد/ هواداران معترض به داوری! اقتصاد ایران: خرم‌آباد- بازی دو تیم «سپاهان» و «خیبر» در حالی با برتری تیم اصفهانی به پایان رسید که هواداران تیم لرستانی به داوری معترض بودند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: بازی دو تیم خیبر خرم‌آباد و سپاهان اصفهان که ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد حواشی زیادی داشت.

شاگردان رضا مهاجری که نیمه نخست بازی را با تک گل مهرداد قنبری و پیروزی به رختکن رفته بودند در نیمه دوم در دو صحنه مشکوک دو گل دریافت کردند تا هواداران در پایان بازی با سر دادن فریاد «var» در ورزشگاه تختی خرم‌آباد خواستار نصب دستگاه کمک داور ویدئویی در این استادیوم شوند.

گل نخست تیم سپاهان اصفهان را در حالی «محمدامین حزباوی» وارد دروازه «تونی فریتاس باتیستا» کرد که شائبه‌هایی در زمینه خطای بازیکن این تیم در صحنه منجر به گل در محوطه جریمه تیم خیبر وجود داشت.

همچنین گل دوم این تیم نیز در ثانیه‌های پایانی وقت‌های اضافه توسط «جواد آقایی پور» در دقیقه ۹۷ به ثمر رسید که خیبری‌ها معتقد بودند این صحنه مشکوک به آفساید بوده است.

«تونی فریتاس باتیستا» دروازه‌بان ۳۱ ساله برزیلی خیبر خرم‌آباد در جریان این بازی عملکرد خوبی از خود نشان داد تا یکی از خریدهای خوب خیبر لقب بگیرد.

حضور گرم و پرشور هواداران تیم خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه تختی این شهر گرمی و جذابیت ویژه‌ای به بازی بخشیده بود.