تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3758309
شناسه : 3758309
تاریخ :
می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اقتصاد ایران: قزوین- سرمربی ملوان بندر انزلی گفت: در برابر تیم قدرتمند استقلال باهوش بازی کردیم و حتی چند موقعیت خوب هم داشتیم که می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار زارع شامگاه جمعه پس از تساوی برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر سه نیمه دیگر هم بازی می‌کردیم با توجه به سبک بازی استقلال به گل نمی‌رسیدند و روز آن‌ها برای به گل رسیدن نبود.

وی با بیان اینکه ما از ابتدا می‌دانستیم دنبال چه هستیم، افزود: می‌خواستیم توپ را به استقلال بدهیم و فضاها را کوچک کرده و روی ضد حملات به گل برسیم و این کار را نیز به‌خوبی انجام دادیم.

سرمربی ملوان بندر انزلی ادامه داد: باهوش بازی کردیم و حتی چند موقعیت خوب هم داشتیم که می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم.

وی با بیان اینکه استقلال یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است، تأکید کرد: تیم استقلال با توجه به اینکه مالک توپ بود خیلی فشار آورد.

زارع با بیان اینکه از ابتدا هم گفته بودیم از لحاظ بدنی تیم به آمادگی کامل نرسیده اما مطمئن باشید دنبال وقت‌کشی نبودیم، اضافه کرد: در جریان بازی گل زدیم اما حریف در جریان بازی نتوانست به گل برسد.

وی گفت: بازی امروز این تیم مدیون زحمات سعید دقیقی است و او زحمات زیادی برای این تیم کشیده و ما نیز همین روند را ادامه خواهیم داد.

سرمربی ملوان بندر انزلی با اشاره به وجود VAR در این بازی اظهار کرد: VAR برای همه بازی‌ها باید باشد اما از سوی دیگر معتقدم پنالتی دوم استقلال صحیح نبود.

وی با بیان اینکه بر روی ذهن بازیکنان کار کردیم، ادامه داد: از نتیجه راضی نیستم اما از اینکه امتیاز بیرون خانه را کسب کردیم خوشحال هستم.

زارع تصریح کرد: طبیعی است که وقتی در برابر تیمی مانند استقلال بازی می‌کنیم بعد از به ثمر رساندن گل محتاط‌تر بازی کنیم اما ضد حملات و تعویض‌های ما در ملوان نتیجه جسارت تیم ما بود.

وی در پایان با اشاره به حضور کوتاه‌مدت خود در شمس آذر یادآور شد: اجازه بدهید حرفه‌ای رفتار کنم و در مورد مدتی که در این باشگاه بودم و شرایط عجیبی که داشتیم حرفی نزنم.