تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3758275
شناسه : 3758275
تاریخ :
خیبر حریف تجربه سپاهان نشد اقتصاد ایران: دیدار تیم های خیبر خرم آباد و سپاهان اصفهان از هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: دیدار تیم های خیبر خرم آباد و سپاهان اصفهان از هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

تیم‌های فوتبال خیبر و سپاهان امشب (جمعه) در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با قضاوت حسین زیاری داور وسط، رحیم حاجی پور و علی ممبنی کمک داوران به مصاف یکدیگر رفتند.

مهرداد قنبری در دقیقه ۳۲ از روی نقطه پنالتی گل نخست این دیدار را وارد دروازه سپاهان کرد تا لرتباران نیمه نخست را پیروز به رختکن بروند.

در ابتدای نیمه دوم حملات متعدد سپاهان بر روی دروازه خیبر توسط آریا یوسفی در دقیقه ۵۰ منجر به گل شد که به دلیل آفساید کاوه رضایی توسط کمک داور مردود اعلام شد همچنین ضربه سر گودرزی در دقیقه ۵۹ به تیر دروازه خیبر برخورد کرد.

فشار سپاهان در دقیقه ۶۸ نتیجه داد و امین حزباوی با ارسال از جناچ راست و ضربه سر دروازه خیبر را باز کرد.

در دقیقه ۹۷ جواد آقایی پور گل دوم سپاهان را به ثمر رساند تا ابن دیدار با نتیجه ۲ بر یک به پایان برسد.

تونی، کوین، محسن طرهانی، سینا خادم‌پور، تدی، علیرضا نقی‌زاده، محسن سفیدچغایی، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری، حمیدرضا طاهرخانی یاران مهاجری در این دیدار بودند.

همچنین پیام نیازمند، حسین گودرزی، امین حزباوی، محمد دانشگر، وحدت حنانوف، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی، رضا اسدی، محمدمهدی محبی و کاوه رضایی با هدایت مورایس در این دیدار به میدان رفتند.

خیبر و سپاهان در شرایطی پا به دومین دیدار خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گذاشتند که در هفته نخست حریفان خود یعنی هوادار و چادرملو را شکست داده بودند.

این بازی نخستین تجربه خانگی خیبر در لیگ برتر بود اما در تنها بازی رودررو دوتیم، لرتباران در مهرماه 1398 در جام حذفی مقابل سپاهان به میدان رفته بود که بازی را به سه گل واگذار کرد.

از نکات قابل توجه این دیدار پوشش بازی با ۶ دوربین برای اولین بار در ورزشگاه تختی بود که از این تعداد ۲ دوربین برای خط‌های آفساید دو طرف زمین، ۲ دوربین پشت ۲ دروازه و ۲ دوربین نیز در جایگاه که یکی نمای لانگ (باز) و دیگری نمای مِدیوم (بسته‌) را به تصویر می‌کشند.

در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خیبر هشتم شهریور میزبان ذوب‌آهن اصفهان و سپاهان نهم شهریور میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود.