تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3758272
شناسه : 3758272
تاریخ :
فرار از شکست استقلال با نقطه پنالتی/قوی سپید میهمان سربلند اقتصاد ایران: تیم فوتبال استقلال تهران با گل کردن پنالتی هایش از شکست مقابل ملوان بندرانزلی گریخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد.

این دیدار با تساوی دو - دو به پایان رسید تا یک امتیاز به هر کدام برسد.

رضا غندی پور (۷) و رضا جعفری (۶۳) برای ملوان و رامین رضائیان (۳۲- پنالتی و ۸۳- پنالتی) برای استقلال گلزنی کردند.

ترکیب استقلال و ملوان

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضائیان، روزبه چشمی، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی ترکیب مدنظر جواد نکونام در شروع بازی امروز بود.

مازیار زارع سرمربی ملوان نیز تصمیم گرفت بازیکنان زیر را وارد میدان کند.

حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری، رضا میرزایی، صادقی، رضا غندی‌پور و محمد عمری.

بازی جسورانه ملوان با اشتباه عجیب مدافع استقلال

بازی دو تیم با میل تهاجمی بالای استقلال تهران شروع شد اما دوندگی بالای هافبک‌های ملوان باعث بازی‌سازی آبی پوشان پایتخت نشد تا آنها روی اشتباه رافائل سیلوا در پاس رو به عقب صاحب توپ شده و رضا غندی پور در نبرد یک به یک با آرمین سهرابیان او را محو کند و دروازه استقلال را باز کند.

استقلال پس از این گل سعی کرد نفوذ از جناحین را برای سانتر به داخل محوطه جریمه ملوان اجرا کند که باعث شد فرعباسی چندین بار واکنش نشان دهد اما او بالاخره روی ضربه پنالتی محکم رضائیان ناکام ماند تا شوت محکم او به تور دروازه ملوان بچسبد.

جسارت بالای ملوان در ادامه بازی باعث شد تا آنها بازی رو به جلو را باز هم انجام دهند تا غندی پور بار دیگر صاحب موقعیت گلزنی در دقیقه ۳۹ شود اما سیلوا این بار مانع از گلزنی او شد.

بی توجهی صدا و سیما به VAR

کوپال ناظمی داور مسابقه پس از اعلام پنالتی منتظر تصمیم داور ویدئویی نیز ماند اما باز هم خبری از نشان دادن صحنه بازبینی شده توسط صدا و سیما که طبق گفته فدراسیون تمام تصاویر را در اختیار دارد نبود.

فرار از  شکست استقلال با نقطه پنالتی/قوی سپید میهمان سربلند

نیمه دوم پرهیاهو برای سه امتیاز

استقلال با حفظ مالکیت توپ در نیمه دوم سعی داشت خیلی زود گل برتری را به ملوان بزند اما دفاع منطقی انزلی چی ها مانع از این امر شد تا آنها با استفاده از قدرت دریبل بالای محمد عمری که سه مدافع استقلال را جا گذاشت و شوت محکمی روانه دروازه حسینی کرد صاحب موقعیت شوند. غفلت مدافعان استقلال در دفع توپ برگشتی با زیرکی رضا جعفری بازیکن تعویضی ملوان همراه بود تا این تیم در دقیقه ۶۳ گل دوم را برای تیمش به ثمر برساند.

استقلال پس از این گل تعویض‌های تهاجمی خود را با ورود اندونگ و کاکوتا انجام داد تا نتیجه را تغییر کند.

آبی‌ها که در ۲۰ دقیقه پایانی با سه مهاجم حمله می‌کردند بار دیگر در دقیقه ۸۳ صاحب ضربه پنالتی شدند تا رضائیان باز هم پشت توپ بایستد و گل دوم خود و استقلال را به ثمر برساند.

استقلال با این تساوی ۴ امتیازی شد و ملوان را هم امتیاز با خود در پایان هفته دوم لیگ برتر دید تا اولین تساوی آنها در لیگ بیست‌و چهارم در نبرد رو در رو با هم رقم بخورد.