تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758266
شناسه : 3758266
تاریخ :
اولویت وزارت جهاد کشاورزی در دولت چهاردهم کشاورز محوری است اقتصاد ایران: تبریز-وزیر جهاد کشاورزی گفت: اولویت وزارت جهاد کشاورزی در دولت چهاردهم، کشاورز محوری است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا نوری وزیر جهادکشاورزی در سومین روز کاری خود در سفری یک روزه در زادگاه خود حضور یافت.

نوری قزلجه در بدو ورود مورد استقبال پرشور مردم شهرستان بستان آباد قرار گرفت.

وی سپس به مزار شهدای گمنام رفت و با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه در مصلی نماز جمعه بستان آباد و در جمع نمازگزاران این شهرستان حضور یافت و در سخنانی از حضور پرشور مردم کشور و شهرستان بستان آباد در انتخابات ریاست جمهوری و رأی به برنامه‌ها و گفتمان مسعود پزشکیان تقدیر کرد.

وی در ادامه انتخاب کابینه توسط رئیس جمهور از دیدگاه‌ها و گروههای مختلف و رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس به این تنوع سلیقه و گفتمان در دولت را آغازی بر وفاق، همدلی و همکاری در کشور برای توسعه و آبادی واقعی برشمرد و گفت: قطعاً اعضای کابینه و همه مسئولان دولتی قدر این وفاق، همدلی و همراهی مجلس و ارکان نظام بویژه حمایت مقام معظم رهبری از دولت را خواهد دانست و برای توسعه کشور و حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وزیر جهادکشاورزی همچنین با اشاره به برنامه‌های خود در وزارت جهاد کشاورزی گفت: همانطور که در برنامه خود به مجلس هم تاکید کردم محور برنامه‌های جهاد کشاورزی در دوره جدید کشاورز و تولید خواهد بود.

وی ادامه داد: در دوره جدید حرف و خواسته کشاورز و تولید کننده اصل خواهد بود، با کشاورز و تولیدکننده تقابل نخواهیم کرد بلکه در کنار آنان تولید و کشاورزی را توسعه خواهیم داد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات منطقه از جمله در زمینه آب شرب تاکید کرد: اقدامات خوبی در زمینه انتقال آب از سد کلقان برای شرب و بهداشت منطقه انجام گرفته و در دولت جدید نیز برای تکمیل این پروژه و حل مشکل کمبود آب شرب شهرستان تلاش خواهم کرد.

وی در پایان از مردم شهرستان برای حمایت و همراهی در دوره نمایندگی مردم شهرستان قدردانی کرد و گفت: برای ادامه این مسیر دشوار خدمت رسانی به مردم در جبهه‌ای دیگر از نظام، کماکان نیازمند دعای خیر و همراهی و همکاری مردم شهرستان هستم.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه اولویت برنامه‌های خود برای وزارت جهاد کشاورزی را تشریح کرد.

وی از پرداخت مطالبات گندمکاران تا پایان شهریور خبر داد و همچنین اولین و فوری‌ترین کار خود را تعیین قیمت تصمینی گندم برای سال بعد عنوان کرد.