تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758255
شناسه : 3758255
تاریخ :
بکارگیری ۱۲۰ نیروی نظاقتی و آتش نشان در مرز خسروی اقتصاد ایران: کرمانشاه- کرمانشاه از بکارگیری ۱۲۰ نیروی نظاقتی و آتش نشان در مرز خسروی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر جمعه نادر نوروزی در حاشیه بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شهرداری در این مرز و شهر قصر شیرین، اظهار کرد: پذیرایی و پذیرش زائران در استان کرمانشاه طی ایام اربعین یکی از اولویت‌های همه کرمانشاهیان است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرمانشاه رفت و روب و نظافت شهر قصر شیرین تا خسروی را بر عهده داشته که طی بازدیدهای انجام شده رضایت خوبی در این زمینه تاکنون حاصل شده است.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر ارائه کمک‌ها و خدمات شهرداری بر حسب نیازها، تصریح کرد: به منظور جابجایی و حمل و نقل زائران در مرز خسروی ۱۷۰ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه ون از سوی شهرداری کرمانشاه به مرز خسروی اعزام شده است.

نوروزی همچنین در ادامه به کارگیری نیروهای خدمات شهرداری در مرز خسروی و شهر قصر شیرین اشاره کرد و گفت: به منظور ارائه خدمات شهری و نظافت در شهر قصرشیرین تا مرز خسروی ۲ دستگاه جارو کمپرسی، مخازن زباله‌، ۱۰۰ نیروی فعال در حوزه نظافت و ۲۰ نفر آتش‌نشان همراه با پنج دستگاه ماشین آتش نشانی اعزام کردیم.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین در مسیر بازگشت زائران شهرداری کرمانشاه موکب‌هایی را طراحی کرده که نسبت به ۲ سال گذشته نظم بیشتری برقرار بوده است و این موکب‌ها تا پایان مراسم اربعین میزبان زائران خواهد بود.