تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3758248
شناسه : 3758248
تاریخ :
نعیمه نظام‌دوست: می‌گویند جایت در جوکر خالی است اقتصاد ایران: نعیمه نظام دوست با اشاره به فعالیت های آینده خود به حضور احتمالی در فصل دوم لالایی و همکاری با داریوش فرضیایی اشاره کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر: نعیمه نظام دوست با اشاره به فعالیت های آینده خود به حضور احتمالی در فصل دوم لالایی و همکاری با داریوش فرضیایی اشاره کرد.

نعیمه نظام‌دوست بازیگر باسابقه فیلم‌ها و سریال‌های کمدی، درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: در حال حاضر مشغول ایفای نقش در یک فیلم سینمایی به نام «هر چی تو بگی» هستم که کارگردانی آن را مرتضی آتش‌زمزم برعهده دارد. این فیلم در اصفهان در حال تصویربرداری است و ما هم در آنجا مشغول کار هستیم.

وی ادامه داد: ۲ پیشنهاد کاری دیگر هم در همین ایام داشته‌ام اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. در کنار آن‌ها صحبت‌هایی هم برای حضور در فصل دوم مجموعه «لالایی» در شبکه خانگی داشته‌ام. مجموعه‌ای که با حضور عموپورنگ، به تازگی پخش فصل اول آن آغاز شده است.

نظام‌دوست درباره حضور کمتر خود در سریال‌های تلویزیونی هم گفت: من در حال حاضر هیچ مشکلی برای حضور در پروژه‌های تلویزیونی ندارم. اتفاقاً قرار بود در یک سریال حضور داشته باشم که به دلیل تداخل زمان تولید با یک پروژه دیگر، امکان حضور در آن را پیدا نکردم. ۲ پیشنهاد تلویزیونی دیگر هم در حال حاضر دارم که روی آن‌ها فکر می‌کنم تا به جمع‌بندی برسم. قطعاً در آینده نزدیک بار دیگر مخاطبان در سریال تلویزیونی تازه‌ای شاهد حضور من خواهند بود. من خودم را فرزند تلویزیون می‌دانم و به همین دلیل همواره تلویزیون خانه من بوده است.

نظام‌دوست درباره حضور نداشتن در فصل بانوان مجموعه «جوکر» به‌عنوان یک کمدین شناخته‌شده، گفت: قطعاً به این فضا علاقه‌مندم و از حضور در هر فضایی که منجر به خنده و حال خوب مردم بشود، استقبال می‌کنم و خودم هم لذت می‌برم. خیلی‌ها با پخش همین فصل از «جوکر» پیام داده‌اند که جای من در این ترکیب خالی است! خیلی از مردم هم در فضای مجازی لطف داشته‌اند و به این موضوع اشاره کرده‌اند. برخی از دوستانم که در این فصل حضور دارند پیام فرستادند که نعیمه چقدر جای تو خالی بود! این واکنش‌ها برای من بسیار قابل احترام است.

وی درباره تولید و پخش فصل تازه مجموعه «جوکر» با حضور زنان گفت: کمدین‌های زن باید خیلی زودتر از این‌ها در چنین فضایی حضور پیدا می‌کردند. این هنرمندان سال‌هاست که در حرفه خود تلاش کرده‌اند و شکرخدا حضورشان در برنامه «جوکر» هم طرفداران بسیاری دارد و با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

این بازیگر درباره مقایسه کیفیت حضور کمدین‌های زن و مرد در «جوکر» تأکید کرد: طبیعتاً در مواردی دست آقایان برای برخی شوخی‌ها بازتر از خانم‌هاست اما اینکه خانم‌ها توانسته‌اند اینگونه مخاطبان را سرگرم کنند و بخندانند، واقعاً دستمریزاد دارد. هر ۲ قسمت پخش‌شده از «جوکر» خانم‌ها را دیده ام واقعاً همه‌شان عالی ظاهر شده‌اند.

نظام‌دوست افزود: جوکر به نظر من به‌خوبی طراحی و تولید شده است. من حتی معتقدم در فصل‌های بعد می‌توان به ترکیب خانم‌ها و آقایان در این فضا هم فکر کرد و «جوکر» با حضور مشترک کمدین‌های خانم و آقا، امکان تولید و پخش پیدا کند. مطمئن هم هستم که چنین برنامه‌ای تبدیل به یک اتفاق ویژه می‌شود.

وی افزود: ما هنرمندان سال‌هاست که در پروژه‌های مختلف در کنار یکدیگر فعالیت کرده‌ایم و شناخت خوبی از ظرفیت‌ها، شوخی‌ها و بازی‌های یکدیگر داریم و طبیعتاً می‌توانیم در چنین فضایی هم در کنار هم حضور داشته باشیم و مخاطبان را سرگرم کنیم. همین امروز هم در قالب برنامه‌های رئالیتی‌شو شاهد همین حضور مشترک هنرمندان خانم و آقا هستیم. هرچند فضای «جوکر» فضای تازه‌تری است اما می‌توان به اتفاقات متفاوت‌تر هم فکر کرد.

این بازیگر در بخش دیگر صحبت هایش عنوان کرد: به‌نظرم دوستان هنرمندم در «جوکر» نهایت تلاش خود را کرده‌اند که با حفظ تمام چارچوب‌ها، بهترین شوخی‌ها را داشته باشند. مگر هنرمندی می‌تواند با چارچوب‌هایی که تبدیل به قواعد و عرف پذیرفته‌شده در جامعه‌اش شده است، شوخی کند؟

این بازیگر کمدی در پایان درباره حضور خودش در فصل جدید این برنامه گفت: قطعاً اگر برای فصل‌های بعدی از من دعوت شود، آن را می‌پذیرم. اگر بتوانم باعث خنده مردم شوم، خودم لذت می‌برم.