تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3758231
شناسه : 3758231
تاریخ :
دوگل برای تساوی استقلال و ملوان در نیمه اول اقتصاد ایران: نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندر انزلی با تساوی به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی یک-یک به پایان رسید.

رضا غندی پور (۷) برای ملوان و رامین رضائیان (۳۲- پنالتی) برای استقلال گلزنی کردند.

ترکیب استقلال و ملوان

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضائیان، روزبه چشمی، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی ترکیب مدنظر جواد نکونام در شروع بازی امروز بود.

مازیار زارع سرمربی ملوان نیز تصمیم گرفت بازیکنان زیر را وارد میدان کند.

حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری، رضا میرزایی، صادقی، رضا غندی‌پور و محمد عمری.

بازی جسورانه ملوان با اشتباه عجیب مدافع استقلال

بازی دو تیم با میل تهاجمی بالای استقلال تهران شروع شد اما دوندگی بالای هافبک‌های ملوان باعث بازی‌سازی آبی پوشان پایتخت نشد تا آنها روی اشتباه رافائل سیلوا در پاس رو به عقب صاحب توپ شده و رضا غندی پور در نبرد یک به یک با آرمین سهرابیان او را محو کند و دروازه استقلال را باز کند.

استقلال پس از این گل سعی کرد نفوذ از جناحین را برای سانتر به داخل محوطه جریمه ملوان اجرا کند که باعث شوپد فرعباسی چندین بار واکنش نشان دهد اما او بالاخره روی ضربه پنالتی محکم رضائیان ناکام ماند تا شوت محکم او به تور دروازه ملوان بچسبد.

جسارت بالای ملوان در ادامه بازی باعث شد تا آنها بازی رو به جلو را باز هم انجام دهند تا غندی پور بار دیگر صاحب موقعیت گلزنی در دقیقه ۳۹ شود اما سیلوا این بار مانع از گلزنی او شد.

بی توجهی صدا و سیما به VAR

کوپال ناظمی داور مسابقه پس از اعلام پنالتی منتظر تصمیم داور ویدئویی نیز ماند اما باز هم خبری از نشان دادن صحنه بازبینی شده توسط صدا و سیما که طبق گفته فدراسیون تمام تصاویر را در اختیار دارد نبود.