تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758170
شناسه : 3758170
تاریخ :
انتقال۵۷هزار زائر با اتوبوس ازمرزهای کشور به تهران در روز پنجشنبه اقتصاد ایران: تهران- سخنگوی ستاد اربعین اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران از انتقال۵۷ هزار زائر اربعین حسینی با اتوبوس ازمرزهای کشور به تهران در روز پنجشنبه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهدی قلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از انتقال ۱۰ هزار و ۲۹۵ زائر از تهران به مرزهای کشور و نجف اشرف خبر در روز پنجشنبه خبر داد و افزود: این زائران توسط ۶۴۳ اتوبوس منتقل شدند.

وی در تشریح جزئیات انتقال زائران به مرزهای کشور گفت: از این میان هفت هزار و ۲۲۸ زائر با ۵۰۳ اتوبوس به مرز مهران، یک هزار و ۱۴۸ زائر با ۵۳ اتوبوس به مرز شلمچه، یک هزار و ۱۳۰ مسافر با ۴۴ اتوبوس به مرز چذابه، ۵۰۴ مسافر با ۳۱ اتوبوس به مرز خسروی، ۵۸ مسافر با ۳ اتوبوس به مرز باشماق و ۵۲ مسافر با پنج اتوبوس به مرز تمرچین منتقل شدند.

سخنگوی ستاد اربعین اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران گفت: همچنین چهار اتوبوس به‌طور مستقیم ۱۷۵ مسافر را از تهران به نجف منتقل کردند.

وی گفت: همچنین روز پنجشنبه بیش‌از ۵۷ هزار زائر اربعین از مرزهای کشور به تهران منتقل شدند.

سخنگوی ستاد اربعین اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران گفت: برای موج بازگشت دو هزار و ۱۹۴ اتوبوس برای جابجایی این ۵۷ هزار زائر از مرزهای کشور به تهران به کار گرفته شد.

وی گفت: در این میان ۳۴ اتوبوس ۷۹۴ زائر را از مرز شلمچه، یک هزار و ۹۱۸ اتوبوس ۵۱ هزار و ۲۳۳ زائر را از مرز مهران، هفت اتوبوس ۸۵ زائر را از مرز چذابه، ۱۴۹ اتوبوس دو هزار و ۴۵۹ زائر را از مرز خسروی و ۴۰ اتوبوس ۸۳۹ زائر را از مرز تمرچین به تهران انتقال دادند.