تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758146
شناسه : 3758146
تاریخ :
۹۴ پروژه در هفته دولت در میناب افتتاح و کلنگ زنی می شود اقتصاد ایران: بندرعباس - معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: در هفته دولت در شهرستان میناب ۸۸ پروژه قابل افتتاح و ۶ پروژه کلنگ زنی به ارزش ۹۲۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رادمهر ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، پیاده روی اربعین را حماسه‌ای بزرگ خواند و اظهار کرد: همگی بایستی از این اجتماع بزرگ علوی و حسینی در جهت تبیین فرهنگ ناب تشیع استفاده کنیم چرا که قیام عاشورا و اربعین سالار شهیدان، دو چراغ پرفروغ و راهنما در راه آزادی و آزادگی و نماد بصیرت، کرامت و ایمان امت اسلامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر، دولتمردانی مؤمن، مجاهد، متعهد، مردم دار و سخت‌کوش بودند که در جهت اعتلای نهضت عاشورایی از جان شیرین خود گذشتند گفت: این پروژه‌ها در ۱۰ حوزه شامل، شهری و روستایی، راهداری، راه و شهرسازی، کشاورزی، نوسازی مدارس، انرژی صنعت و معدن، برق رسانی (۶۲ کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه، و تقدیم مردم شریف میناب خواهد شد.

فرماندار ویژه میناب افزود: پروژه‌های شاخص بسته بندی خرما، کارخانه نان صنعتی، سالن ورزشی روستای راونگ، دو زمین ورزشی از طرح‌های شاخص در هفته دولت است.

رادمهر در ادامه گفت: در جهت اجرای سیاست‌های دولت خدمتگزار چهاردهم و تحقق کلیدواژه‌های عدالت و انصاف در بستر قانون و در راستای وفاق ملی برای توسعه، آبادانی و بالندگی شهرستان حرکت خواهیم کرد.

فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه سیاست‌های دولت خدمتگزار چهاردهم در حوزه‌های تولیدی و اقتصادی در جهت افزایش تولید و اشتغال است افزود: همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی چراغ راه اقدامات تحولی دولت چهاردهم را بیانات متعدد روشن و هموار نمود، ما نیز وظیفه داریم در جهت تحقق منویات ایشان و سربلندی دولت بیش از پیش کوشا باشیم.