تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758137
شناسه : 3758137
تاریخ :
امکانات خوبی در شلمچه برای بازگشت زائران فراهم است اقتصاد ایران: شلمچه - فرمانده قرارگاه اربعین شلمچه گفت: امکانات و زیرساخت‌های بسیار خوبی برای بازگشت زائران اربعین حسینی به شهرهای خود در گذرگاه مرزی شلمچه مهیا شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله حیاتی عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با افزایش موج بازگشت زائران ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در نقطه صفر مرزی در اختیار زائران قرار دارد.

وی گفت: سه رام قطار هم کار حمل و نقل ریلی را انجام می‌دهد و ۲ ریل باس به منظور حمل و نقل رایگان زائران از خرمشهر تا شلمچه تدارک دیده شده است.

حیاتی با بیان اینکه ۴۰ درصد از ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین در مرز شلمچه تخلیه شده است، گفت: این به معنی بازگشت ۴۰ درصد از افرادی است که با خودروهای شخصی به مرزها سفر کرده اند.

معاون استاندار خوزستان بیان کرد: اتوبوس‌های خط واحد به صورت رایگان زائران را از مرز تا شهر خرمشهر می‌رسانند و همچنین ۷۰ موکب نیز در مسیر بازگشت زائران تدارک دیده شده که پذیرایی ۲۴ ساعته از زائران دارند.

فرمانده قرارگاه اربعین شلمچه تصریح کرد: اتاق‌های سرد و مراکز درمانی با توجه به گرمای هوا در خدمت زائران اربعین هستند و زائران پس از استراحت به راه خود ادامه دهند.