تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758113
شناسه : 3758113
تاریخ :
اهمیت نوشت افزار در گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی اقتصاد ایران: شیراز- استاندار فارس با تاکید بر برنامه ریزی و تولید نوشت افزارهای ایرانی برای تأمین مصارف داخلی و صادرات خارجی گفت: با تولید نوشت افزار مرغوب فرهنگ ایرانی اسلامی را گسترش دهیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی ایمانیه ظهر جمعه در آئین افتتاح سومین نمایشگاه کشوری نوشت افزار در شیراز، با بیان اینکه نوشت افزار از ابتدای دوران دانش آموزی با فرزندان ما سروکار دارد، گفت: ریشه و بنیان فکری و فرهنگی دانش آموزان از بدو تحصیل با نوشت افزار آمیخته می‌شود لذا شرایطی که اکثر نوشت افزارها از خارج از کشور وارد شود طبیعتاً جالب نیست چرا که هم انتقال فرهنگ منفی غرب به دانش آموزان را در پی دارد و هم یک ضرر اقتصادی برای کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به این نکته که برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها که حاصل زحمات و غیرت ایرانیان است، ادامه داد: این زحمات نشان از توجه ویژه به حوزه‌های زیربنایی است.

استاندار فارس با تاکید بر برنامه ریزی و تولید نوشت افزارهای ایرانی در جهت تأمین مصارف داخلی و صادرات خارجی، گفت: با تولید نوشت افزار مرغوب فرهنگ ایرانی اسلامی را گسترش دهیم.

نماینده عالی دولت با دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در تولید نوشت افزار ایرانی، تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی شیراز آماده همکاری با سرمایه گذاران برای تأمین زیرساخت‌های مربوط به تولید نوشت افزارهای ایرانی هستند.