تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3758108
شناسه : 3758108
تاریخ :
احساس عجیب مورایس پس از حضور در خرم‌آباد اقتصاد ایران: ژوزه مورایس روز گذشته در بخش ابتدایی نشست خود صحبتی چند دقیقه‌ای از حس و حالش پس از ورود به خرم آباد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: ژوزه مورایس روز گذشته در بخش ابتدایی نشست خود صحبتی چند دقیقه‌ای از حس و حالش پس از ورود به خرم آباد داشت.

شب گذشته برخلاف همیشه مورایس به دلیل ساعت پرواز اعضای تیم فوتبال سپاهان این فرصت را پیدا کرد تا در نشست خبری پیش از مسابقه شرکت کند و در شروع این کنفرانس حرف‌های متفاوتی بر زبان آورد.

مورایس از هنگام ورود به خرم آباد و از فاصله فرودگاه تا هتل تحت تاثیر فضای این شهر قرار گرفته بود که برای اولین مرتبه به آن پا می‌گذاشت و به همین دلیل اینطور حرف هایش را آغاز کرد:« وقتی پرواز ما فرود آمد اتفاق عجیبی برایم رخ داد. نمی‌دانم چیست ولی وقتی به این شهر رسیدم حس خاصی پیدا کردم و دلیل آن را نمی‌دانم. اما حس خوبی دارم. می‌توانم بگویم طبیعی هم هست. من دیدم که باشگاه خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر صعود کرد و دیدم که مردم چقدر خوشحال و شاداب بودند از این صعود. آن حسی که به من دست داد وقتی داشتم از فرودگاه به سمت هتل می‌رفتم مثل این می‌ماند که این شهر خیلی با من اخت گرفته است. به نظر می‌رسد که شما اینجا برای خوشحالی همه چیز را دارید. زیاد نیست، کم هم نیست. شاید به نظر نیاید ولی چیزی که من دیدم واقعی بود. بازاری که رد شدم، جاهایی که دیدم، مغازه‌هایی که باز بودند. همه مردم خوشحال بودند و و این حس را به من داد که انگار در خانه خودم هستم. یک جورایی خیلی ساده ولی در عین حال واقعی است. در این شهر انگار همه مثل خانواده هستند و انگار همه همدیگر را می‌شناسند. این حسی که شما به من دادید مثل این می‌ماند که شما یکی هستید برای همه. مقداری عجیب و غریب بود ولی این واقعاً حسی بود که پس از ورود به این شهر به من دست داد و واقعاً خوشحالم. خوشحالم برای آشنایی که به دست آوردم و برای همه شما آرزوی موفقیت می‌کنم. » 

مورایس در حالی این صحبت‌ها را به میان آورده که همواره در مصاحبه‌های خود از اهمیت دوستی و صلح انسان‌ها و ملت‌ها با یکدیگر و نقش فوتبال در ایجاد این پیوند گفته ولی این برای اولین مرتبه بود که تحت تاثیر فضای یک شهر قرار می‌‍گرفت واینگونه به توصیف مشاهدات خود می‌پرداخت.

مصاف سپاهان و خیبر در خرم آباد که برای اولین مرتبه یک مسابقه در لیگ برتر را میزبانی می‌کند از ساعاتی دیگر آغاز می شود و مردم لرتبار ایران می‌توانند این لذت را در حضور یکی از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران لمس و درک کنند.