تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3758096
شناسه : 3758096
تاریخ :
رویکرد دولت جدید تداوم حمایت از لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی است اقتصاد ایران: وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با همتای لبنانی خود، بر رویکرد دولت جدید جمهوری اسلامی ایران در تداوم حمایت از دولت، مردم و مقاومت لبنان در مقابل تجاوزهای رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله بوحبیب، وزیر امور خارجه لبنان، طی تماس تلفنی با سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان، انتخاب وی به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و برای ایشان در این مسئولیت موفقیت آرزو کرد.

عراقچی در این گفت‌وگو بر رویکرد دولت جدید جمهوری اسلامی ایران در تداوم حمایت از دولت و مردم و مقاومت لبنان در مقابل تجاوزهای رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وزیر امور خارجه لبنان نیز ابراز امیدواری کرد روند توسعه و تقویت روابط و همکاری‌ها بین جمهوری اسلامی ایران و لبنان استمرار یابد.

عراقچی و بوحبیب همچنین در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای در سایه استمرار جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در فلسطین و نیز تجاوزهای این رژیم علیه لبنان تبادل نظر کردند.

طرفین بر آمادگی خود برای استمرار مشورت‌ها و رایزنی‌های مشترک در زمینه‌های مختلف مورد علاقه و اهتمام دو کشور تاکید کردند.