تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3758091
شناسه : 3758091
تاریخ :
گوشی ارزان‌قیمت ویوو Y18i با نمایشگر ۹۰ هرتز و اندروید ۱۴ معرفی شد اقتصاد ایران: گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی ویوو همراه با صفحه‌نمایش LCD و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از راه رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حدود سه ماه پیش بود که ویوو Y18 معرفی شد و اکنون مدل جدید این گوشی، یعنی ویوو Y18i به‌طور رسمی رونمایی شده است.

طبق بیانیه‌ی رسمی ویوو، گوشی ارزان‌قیمت Y18i از پردازنده‌ی Unisoc T612 به‌همراه حداکثر ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند به‌کمک درگاه microSD فضای ذخیره‌سازی را تا یک ترابایت افزایش بدهند. از لحاظ نرم‌افزاری با رابط کاربری Funtouch OS 14 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ رو‌به‌رو هستیم.

مشخصات گوشی ویوو Y18i
Vivo

گوشی ویوو مدل Y18i به صفحه‌نمایش ۶٫۵۶ اینچی LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز است. دستگاه مورد بحث از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک ماژول ۰٫۰۸ مگاپیکسلی کمکی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد و روشنایی نمایشگر آن در حالت HBM به ۵۲۸ نیت می‌رسد.

ویوو Y18i یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی دارد و موفق به دریافت گواهی IP54 شده است. جدیدترین محصول ویوو اسپیکر‌های استریو دارد که در این محدوده‌ی قیمتی امتیاز بزرگی محسوب می‌شود.

گوشی ویوو Y18i در رنگ سبز
گوشی ویوو Y18i در رنگ مشکی

اکثر مشخصات ویوو Y18i با ویوو Y03t که دیروز معرفی شد یکسان هستند؛ با‌این‌تفاوت که Y03t یک نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی دارد و به‌جای بلوتوث ۵، از بلوتوث ۵٫۲ استفاده می‌کند.

مقاله‌های مرتبط
  • طرح شماتیک گوشی پرچم‌دار ویوو X200 در آستانه رونمایی فاش شد
  • تصویر لورفته از جعبه ویوو Y300 پرو، باتری پرظرفیت را تأیید می‌کند
  • ویوو V40 و V40 پرو معرفی شدند: بدنه فوق باریک، نمایشگر ۴۵۰۰نیتی و سلفی ۵۰مگاپیکسلی

قیمت گوشی جدید ویوو Y18i حدود ۹۵ دلار اعلام شده است و در رنگ‌های Space Black و Gem Green فروخته می‌شود.