تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3758068
شناسه : 3758068
تاریخ :
حمله شدید موشکی چین به پایگاههای نظامی آمریکا در ژاپن و گوام اقتصاد ایران: مجله دیفنس نیوز از نگرانی شدید فرماندهی نیروی هوایی آمریکا از حمله سنگین موشکی چین به پایگاههای نظامی بزرگ آمریکا در ژاپن و گوام در اقیانوس آرام در صورت جنگ با چین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، مجله آمریکایی دیفنس نیوز فاش کرد که آمریکا به دنبال ایجاد پایگاههای نظامی در اقیانوس آرام ازبیم درگیری نظامی احتمالی با چین است.

این مجله به نقل از ژنرال دیوید دبیلو آلوین فرمانده نیروی هوایی آمریکا اعلام کرده است که این طرح با عنوان استقرار رزمی انعطاف پذیر انجام می شود.

وی افزود: واشنگتن به خوبی تجهیز شده است اما به اقدامات بیشتری به منظور حمایت از پایگاههای خود در برابر حملات احتمالی نیاز دارد.

مجله مذکور تاکید کرد: فرماندهی نیروی هوایی آمریکا نگران این است که در صورت درگیری نظامی با چین، حملات موشکی گسترده و سنگینی به پایگاههای نظامی بزرگ آمریکا در ژاپن و گوام از جانب چین شود.

در گزارش این مجله آمده است: این چنین حملاتی ضربه مهلکی به نیروهای آمریکایی وارد و آنها را در اقیانوس آرام فلج می کند.

این مجله اعلام کرد که پایگاههای جدید در فرودگاههای محلی یا مناطق خالی ایجاد می شود.

ژنرال دیوید آلوین گفت: باوجود اینکه پایگاهها در سراسر منطقه به منظور ممانعت ازحمله موشکی احتمالی دایر شده اند اما این تهدید را به طور کامل از بین نخواهد برد.